Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
psychische afhankelijkheid, autonomie
algemeen intelligentieniveau
persoonlijkheid
(14)
taal- en rekenniveau
(11)
begrijpend lezen
(6)
persoonlijkheidskenmerken
(6)
cognitieve capaciteiten
(6)
persoonlijkheidseigenschappen
(5)
sociaal-emotioneel functioneren
(5)
spellingsvaardigheid
(5)
woordenschat
(5)
beroepeninteresse
(4)
leesvaardigheid
(4)
psychopathologie
(4)
rekenvaardigheid
(4)
aandacht en concentratie
(3)
dyslexie
(3)
intellectuele capaciteiten, intelligentie
(3)
taalbegrip
(3)
technisch lezen
(3)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(2)
angst
(2)
beginnende gecijferdheid, voorbereidende rekenvaardigheid
(2)
technische leesvaardigheid
(2)
carriĆØrewaarden: factoren van werk die een persoon motiveren
(2)
cognitieve vaardigheden
(2)
depressie
(2)
eetgedrag
(2)
geletterdheid, beginnende
(2)
kwaliteit van leven
(2)
leerlingkenmerken t.a.v. gedrag en sociaal-emotioneel functioneren
(2)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden spelling, begrijpend lezen, rekenen, woordenschat en technisch lezen
(2)
persoonlijkheid en voorkeuren op werkgebied
(2)
persoonlijkheid in relatie tot de werksituatie
(2)
persoonlijkheidsaspecten, aan de werksituatie gerelateerd
(2)
persoonlijkheidstrekken
(2)
posttraumatische stress
(2)
psychopathologie en persoonlijkheidskenmerken
(2)
rekenen, deelvaardigheden van
(2)
sociaal-emotioneel functioneren en betrokkenheid bij school
(2)
sociale vaardigheden
(2)
taal- en communicatieproblemen
(2)
taalontwikkeling
(2)
taalvaardigheid, receptief
(2)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Engels woordenschat, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
kwaliteit van gezinsfunctioneren
(2)
taal- en rekenvaardigheden
(2)
intelligentie
(2)
taal- en rekenvaardigheid
(2)
leervorderingen op het gebied van taal en rekenen
(2)
(inter)persoonlijke waarden, persoonlijkheidskenmerken
(1)
aandachtsproblemen
(1)
aandachtstekortstoornis
(1)
activiteiten, voorkeur voor
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
algemeen capaciteitenniveau
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
anterograde amnesie
(1)
auditieve aandacht, selectieve en volgehouden
(1)
autismespectrumstoornissen
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen-wiskunde en studievaardigheden
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen-wiskunde en wereldoriƫntatie
(1)
beginnende geletterdheid (fonologisch bewustzijn en letterkennis)
(1)
begrijpend lezen Fries
(1)
begrip van gesproken woorden
(1)
behandelverloop
(1)
benoemstoornissen, woordvindingsproblemen
(1)
taalvaardigheid
(1)
bronnen van werkstress
(1)
burgerschapscompetenties
(1)
chronisch pijngedrag
(1)
cognitief functioneren, mentale status
(1)
cognitieve capaciteiten en vaardigheden
(1)
cognitieve functies
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
cognitieve vaardigheden die van belang zijn voor lezen en spellen
(1)
cognitieve vaardigheden en algemeen intelligentieniveau
(1)
cognitieve vaardigheden onderliggend aan rekenen
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
communicatieve intentie, verbale- en preverbale ontwikkeling
(1)
communicatieve vaardigheden
(1)
dementie
(1)
depressieve symptomen
(1)
didactische leerachterstand
(1)
dimensies van interpersoonlijk gedrag, communicatie en repetitief/stereotiep gedrag, kenmerkend voor autismespectrumstoornissen
(1)
drijfveren, talenten en competenties
(1)
dyscalculie
(1)
eenzaamheid
(1)
effect van stressreductie na interventie
(1)
elementaire rekenbewerkingen
(1)
elementaire rekenkennis
(1)
emotionele en gedragsproblemen
(1)
ernst en perceptie van klachten bij multiple sclerosis (MS)
(1)
evaluatie therapiegesprek
(1)
executieve functies
(1)
executieve functies op beschrijvend gedragsniveau
(1)
fonemische analysevaardigheid
(1)
functioneren en welbevinden in de onderwijssituatie
(1)
functioneren van het semantisch geheugen
(1)
functioneren van planning en uitvoerende controlefuncties
(1)
gedrag en sociaal-emotioneel functioneren
(1)
gedrag en voorkeuren in werksituaties, werkstijlen
(1)
gedrags- en motivatiepatronen in de werksituatie
(1)
gedragskenmerken die duiden op een autismespectrumstoornis (ASS)
(1)
gedragskenmerken van Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), oppositional Defiant Disorder (ODD) en Conduct Disorder (CD)
(1)
geestelijke gezondheidstoestand en sociaal functioneren
(1)
geheugen en werkgeheugen, aspecten van
(1)
geheugen, visueel
(1)
getalbegrip, voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
gevoel over het behandelcontact
(1)
hoofdrekenvaardigheid
(1)
klachten met betrekking tot obsessief-compulsieve stoornis (OCS)
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
intellectuele capaciteiten en vaardigheden
(1)
intellectuele capaciteiten, hand- en vingervaardigheid
(1)
intelligentie, niet-verbaal
(1)
interesses
(1)
interpersoonlijk gedrag
(1)
inzichtelijk rekenen
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
leerachterstanden en leerproblemen
(1)
leercompetentie, emotionele en sociale competentie
(1)
leerling-leerkrachtrelatie
(1)
leermotivatie, zelfvertrouwen, doorzettingsvermogen en sociale wenselijkheid
(1)
leervoorwaarden
(1)
lees- en spellingvaardigheid
(1)
leesattitude; het geheel van positieve en negatieve gevoelens die kinderen voor lezen en leesmateriaal hebben
(1)
leeswoordenschat
(1)
lezen en rekenen
(1)
lezen, vlot en nauwkeurig
(1)
luistervaardigheid
(1)
malingeren
(1)
mentale vaardigheid van de sporter
(1)
mentale veerkracht (resilience)
(1)
mobiliteit van geest
(1)
mondelinge taalvaardigheid
(1)
mondelinge taalvaardigheid in het Nederlands
(1)
neuropsychologische ontwikkeling
(1)
niveau van sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
niveaubepaling kernvaardigheden: Nederlands, Engels, wiskunde en studievaardigheden
(1)
non-verbale leerstoornissen
(1)
ondersteuningsbehoeften
(1)
ongewenst gedrag op school
(1)
ontluikende gecijferdheid
(1)
patiƫntkenmerken
(1)
pedagogisch klimaat
(1)
persoonlijkheid in de professionele context
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidsproblemen in relatie tot zichzelf en anderen
(1)
persoonlijkheidsstijl
(1)
persoonlijkheidsstoornis, ernst van een
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
planningsstoornissen
(1)
positieve en negatieve denkstijl
(1)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
premorbide persoonlijkheidskenmerken
(1)
prestatiemotivatie
(1)
prestatiemotivatie, positieve faalangst en negatieve faalangst
(1)
psychisch lijden
(1)
psychische draagkracht
(1)
psychische en psychiatrische problematiek
(1)
psychopathie
(1)
psychopathie, psychopathische persoonlijkheidstrekken
(1)
psychopathologische verschijnselen
(1)
psychosociale problemen
(1)
psychosociale vaardigheden
(1)
redeneervermogen, inductief
(1)
redeneervermogen, numeriek inductief
(1)
redeneervermogen, verbaal
(1)
regelvaardigheid
(1)
reken- en wiskundevaardigheid
(1)
rekenstoornis, dyscalculie
(1)
rekenvaardigheid, voorbereidende
(1)
risico op dyslexie
(1)
risicotaxatie ten aanzien van delinquent gedrag en/of agressie
(1)
sociaal functioneren in de klas
(1)
sociaal-cognitieve vaardigheden in de school- en thuissituatie
(1)
sociaal-emotioneel functioneren op school
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
sociaal-emotionele ontwikkeling van het kind
(1)
sociaal-emotionele vaardigheden
(1)
sociale competentie in de context van school
(1)
spelgedrag
(1)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(1)
spraak- en taalontwikkeling
(1)
spraak- en taalvaardigheid
(1)
spraakverstaanbaarheid
(1)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(1)
symptomen van PTSS
(1)
taal- en leesstoornissen
(1)
taalontwikkeling, communicatieve vaardigheden
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie
(1)
technische leesvaardigheid in de Friese taal
(1)
Theory Of Mind, sociale cognitie
(1)
vaardigheden, gedrags-, emotionele en sociale problemen, zoals gerapporteerd door ouders/verzorgers (CBCL/6-18), jeugdigen (YSR) of leerkrachten (TRF)
(1)
vaardigheid in begrijpend lezen, Engels, rekenen, spelling en woordenschat
(1)
vaardigheid om gesproken woorden in fonemen te kunnen analyseren
(1)
technische vaardigheid
(1)
visueelruimtelijk geheugen
(1)
vooruitgang van cliƫnten die behandeling krijgen
(1)
vorderingen technisch leesniveau
(1)
werkgerelateerde drijfveren om in actie te komen met als doel een specifiek resultaat te bereiken
(1)
kwaliteit van informatieoverdracht
(1)
algemene ontwikkeling in de domeinen cognitie, taal en motoriek
(1)
psychologisch welbevinden
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
opvoedingsbelasting
(1)
vaardigheidsniveau in lezen, taalverzorging en rekenen
(1)
niveau van sociale- en mediavaardigheden
(1)
welbevinden
(1)
sociale veiligheid
(1)
suĆÆcidaliteit
(1)
autonomie-gehechtheid
(1)
emotionele intelligentie
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
perfectionisme bij sporters
(1)
agressief gedrag
(1)
managementcompetenties
(1)
cognitieve en andere ontwikkelingsfuncties
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen en wereldoriƫntatie
(1)
verbaal redeneervermogen
(1)
stress-gerelateerde persoonlijkheidstrekken in werksituaties
(1)
persoons- en situatiekenmerken van werklozen
(1)
sociaal-emotioneel welbevinden
(1)
ontwikkeling
(1)
drijfveren en talenten
(1)
decodeervaardigheid
(1)
persoonlijkheidstrekken die weergeven welke verstandhouding iemand ten aanzien van werk heeft
(1)
algemene intelligentie
(1)
sociaal-emotionele problematiek
(1)
voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
egosterkte
(1)
onderwijsgerelateerde persoonlijkheidsfactoren
(1)
kennis op het gebied van taal en rekenen
(1)
functioneren
(1)
drijfveren
(1)
copinggedrag
(1)
Persoonlijkheid, Motivatie, Bezigheden, Studiehouding, Interesses, Capaciteiten
(1)
kenmerken van de (premorbide) persoonlijkheid
(1)
de perceptie van een leerling over diens affectieve relatie met een individuele leerkracht.
(1)
Meer
Meetpretentie
aandacht en concentratie
(3)
aandachtsproblemen
(1)
aandachtstekortstoornis
(1)
activiteiten, voorkeur voor
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
agressief gedrag
(1)
algemeen capaciteitenniveau
(1)
algemene intelligentie
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(2)
algemene ontwikkeling in de domeinen cognitie, taal en motoriek
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
angst
(2)
anterograde amnesie
(1)
auditieve aandacht, selectieve en volgehouden
(1)
autismespectrumstoornissen
(1)
autonomie-gehechtheid
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen en wereldoriƫntatie
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen-wiskunde en studievaardigheden
(1)
basisvaardigheden op het gebied van taal, rekenen-wiskunde en wereldoriƫntatie
(1)
beginnende gecijferdheid, voorbereidende rekenvaardigheid
(2)
beginnende geletterdheid (fonologisch bewustzijn en letterkennis)
(1)
begrijpend lezen
(6)
begrijpend lezen Fries
(1)
begrip van gesproken woorden
(1)
behandelverloop
(1)
benoemstoornissen, woordvindingsproblemen
(1)
beroepeninteresse
(4)
bronnen van werkstress
(1)
burgerschapscompetenties
(1)
carriĆØrewaarden: factoren van werk die een persoon motiveren
(2)
chronisch pijngedrag
(1)
cognitief functioneren, mentale status
(1)
cognitieve capaciteiten
(6)
cognitieve capaciteiten en vaardigheden
(1)
cognitieve en andere ontwikkelingsfuncties
(1)
cognitieve functies
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
cognitieve vaardigheden
(2)
cognitieve vaardigheden die van belang zijn voor lezen en spellen
(1)
cognitieve vaardigheden en algemeen intelligentieniveau
(1)
cognitieve vaardigheden onderliggend aan rekenen
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
communicatieve intentie, verbale- en preverbale ontwikkeling
(1)
communicatieve vaardigheden
(1)
copinggedrag
(1)
decodeervaardigheid
(1)
dementie
(1)
de perceptie van een leerling over diens affectieve relatie met een individuele leerkracht.
(1)
depressie
(2)
depressieve symptomen
(1)
didactische leerachterstand
(1)
dimensies van interpersoonlijk gedrag, communicatie en repetitief/stereotiep gedrag, kenmerkend voor autismespectrumstoornissen
(1)
drijfveren
(1)
drijfveren en talenten
(1)
drijfveren, talenten en competenties
(1)
dyscalculie
(1)
dyslexie
(3)
eenzaamheid
(1)
eetgedrag
(2)
effect van stressreductie na interventie
(1)
egosterkte
(1)
elementaire rekenbewerkingen
(1)
elementaire rekenkennis
(1)
emotionele en gedragsproblemen
(1)
emotionele intelligentie
(1)
ernst en perceptie van klachten bij multiple sclerosis (MS)
(1)
evaluatie therapiegesprek
(1)
executieve functies
(1)
executieve functies op beschrijvend gedragsniveau
(1)
fonemische analysevaardigheid
(1)
functioneren
(1)
functioneren en welbevinden in de onderwijssituatie
(1)
functioneren van het semantisch geheugen
(1)
functioneren van planning en uitvoerende controlefuncties
(1)
gedrag en sociaal-emotioneel functioneren
(1)
gedrag en voorkeuren in werksituaties, werkstijlen
(1)
gedrags- en motivatiepatronen in de werksituatie
(1)
gedragskenmerken die duiden op een autismespectrumstoornis (ASS)
(1)
gedragskenmerken van Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), oppositional Defiant Disorder (ODD) en Conduct Disorder (CD)
(1)
geestelijke gezondheidstoestand en sociaal functioneren
(1)
geheugen en werkgeheugen, aspecten van
(1)
geheugen, visueel
(1)
geletterdheid, beginnende
(2)
getalbegrip, voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
gevoel over het behandelcontact
(1)
hoofdrekenvaardigheid
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
intellectuele capaciteiten en vaardigheden
(1)
intellectuele capaciteiten, hand- en vingervaardigheid
(1)
intellectuele capaciteiten, intelligentie
(3)
intelligentie
(2)
intelligentie, niet-verbaal
(1)
interesses
(1)
(inter)persoonlijke waarden, persoonlijkheidskenmerken
(1)
interpersoonlijk gedrag
(1)
inzichtelijk rekenen
(1)
kenmerken van de (premorbide) persoonlijkheid
(1)
kennis op het gebied van taal en rekenen
(1)
klachten met betrekking tot obsessief-compulsieve stoornis (OCS)
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
kwaliteit van gezinsfunctioneren
(2)
kwaliteit van informatieoverdracht
(1)
kwaliteit van leven
(2)
leerachterstanden en leerproblemen
(1)
leercompetentie, emotionele en sociale competentie
(1)
leerlingkenmerken t.a.v. gedrag en sociaal-emotioneel functioneren
(2)
leerling-leerkrachtrelatie
(1)
leermotivatie, zelfvertrouwen, doorzettingsvermogen en sociale wenselijkheid
(1)
leervoorwaarden
(1)
leervorderingen op het gebied van taal en rekenen
(2)
leesattitude; het geheel van positieve en negatieve gevoelens die kinderen voor lezen en leesmateriaal hebben
(1)
lees- en spellingvaardigheid
(1)
leesvaardigheid
(4)
leeswoordenschat
(1)
lezen en rekenen
(1)
lezen, vlot en nauwkeurig
(1)
luistervaardigheid
(1)
malingeren
(1)
managementcompetenties
(1)
mentale vaardigheid van de sporter
(1)
mentale veerkracht (resilience)
(1)
mobiliteit van geest
(1)
mondelinge taalvaardigheid
(1)
mondelinge taalvaardigheid in het Nederlands
(1)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Engels woordenschat, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
Nederlands leesvaardigheid, Nederlands woordenschat, Engels leesvaardigheid, Rekenen/Wiskunde en Taalverzorging
(2)
neuropsychologische ontwikkeling
(1)
niveaubepaling kernvaardigheden: Nederlands, Engels, wiskunde en studievaardigheden
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden spelling, begrijpend lezen, rekenen, woordenschat en technisch lezen
(2)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
niveau van sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
niveau van sociale- en mediavaardigheden
(1)
non-verbale leerstoornissen
(1)
ondersteuningsbehoeften
(1)
onderwijsgerelateerde persoonlijkheidsfactoren
(1)
ongewenst gedrag op school
(1)
ontluikende gecijferdheid
(1)
ontwikkeling
(1)
opvoedingsbelasting
(1)
patiƫntkenmerken
(1)
pedagogisch klimaat
(1)
perfectionisme bij sporters
(1)
persoonlijkheid
(14)
persoonlijkheid en voorkeuren op werkgebied
(2)
persoonlijkheid in de professionele context
(1)
persoonlijkheid in relatie tot de werksituatie
(2)
Persoonlijkheid, Motivatie, Bezigheden, Studiehouding, Interesses, Capaciteiten
(1)
persoonlijkheidsaspecten, aan de werksituatie gerelateerd
(2)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(5)
persoonlijkheidskenmerken
(6)
persoonlijkheidsproblemen in relatie tot zichzelf en anderen
(1)
persoonlijkheidsstijl
(1)
persoonlijkheidsstoornis, ernst van een
(1)
persoonlijkheidstrekken
(2)
persoonlijkheidstrekken die weergeven welke verstandhouding iemand ten aanzien van werk heeft
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
persoons- en situatiekenmerken van werklozen
(1)
planningsstoornissen
(1)
positieve en negatieve denkstijl
(1)
posttraumatische stress
(2)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
premorbide persoonlijkheidskenmerken
(1)
prestatiemotivatie
(1)
prestatiemotivatie, positieve faalangst en negatieve faalangst
(1)
psychische draagkracht
(1)
psychische en psychiatrische problematiek
(1)
psychisch lijden
(1)
psychologisch welbevinden
(1)
psychopathie
(1)
psychopathie, psychopathische persoonlijkheidstrekken
(1)
psychopathologie
(4)
psychopathologie en persoonlijkheidskenmerken
(2)
psychopathologische verschijnselen
(1)
psychosociale problemen
(1)
psychosociale vaardigheden
(1)
redeneervermogen, inductief
(1)
redeneervermogen, numeriek inductief
(1)
redeneervermogen, verbaal
(1)
regelvaardigheid
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(2)
reken- en wiskundevaardigheid
(1)
rekenstoornis, dyscalculie
(1)
rekenvaardigheid
(4)
rekenvaardigheid, voorbereidende
(1)
risico op dyslexie
(1)
risicotaxatie ten aanzien van delinquent gedrag en/of agressie
(1)
sociaal-cognitieve vaardigheden in de school- en thuissituatie
(1)
sociaal-emotioneel functioneren
(5)
sociaal-emotioneel functioneren en betrokkenheid bij school
(2)
sociaal-emotioneel functioneren op school
(1)
sociaal-emotioneel welbevinden
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
sociaal-emotionele ontwikkeling van het kind
(1)
sociaal-emotionele problematiek
(1)
sociaal-emotionele vaardigheden
(1)
sociaal functioneren in de klas
(1)
sociale competentie in de context van school
(1)
sociale vaardigheden
(2)
sociale veiligheid
(1)
spelgedrag
(1)
spellingsvaardigheid
(5)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(1)
spraak- en taalontwikkeling
(1)
spraak- en taalvaardigheid
(1)
spraakverstaanbaarheid
(1)
stress-gerelateerde persoonlijkheidstrekken in werksituaties
(1)
suĆÆcidaliteit
(1)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(1)
symptomen van PTSS
(1)
taalbegrip
(3)
taal- en communicatieproblemen
(2)
taal- en leesstoornissen
(1)
taal- en rekenniveau
(11)
taal- en rekenvaardigheden
(2)
taal- en rekenvaardigheid
(2)
taalontwikkeling
(2)
taalontwikkeling, communicatieve vaardigheden
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie
(1)
taalvaardigheid
(1)
taalvaardigheid, receptief
(2)
technische leesvaardigheid
(2)
technische leesvaardigheid in de Friese taal
(1)
technische vaardigheid
(1)
technisch lezen
(3)
Theory Of Mind, sociale cognitie
(1)
vaardigheden, gedrags-, emotionele en sociale problemen, zoals gerapporteerd door ouders/verzorgers (CBCL/6-18), jeugdigen (YSR) of leerkrachten (TRF)
(1)
vaardigheid in begrijpend lezen, Engels, rekenen, spelling en woordenschat
(1)
vaardigheid om gesproken woorden in fonemen te kunnen analyseren
(1)
vaardigheidsniveau in lezen, taalverzorging en rekenen
(1)
verbaal redeneervermogen
(1)
visueelruimtelijk geheugen
(1)
voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
vooruitgang van cliƫnten die behandeling krijgen
(1)
vorderingen technisch leesniveau
(1)
welbevinden
(1)
werkgerelateerde drijfveren om in actie te komen met als doel een specifiek resultaat te bereiken
(1)
woordenschat
(5)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatiesoort
volwassenen
(3)
leerlingen in groep 8 van het regulier basisonderwijs
(3)
leerlingen in klas 1 t/m 3 van het regulier voortgezet onderwijs
(3)
adolescenten
(2)
leerlingen in groep 6 van het regulier basisonderwijs
(2)
kinderen tot 8 jaar met een cognitieve achterstand
(2)
oudere zwakbegaafde kinderen
(2)
zwakbegaafde volwassenen
(2)
kinderen
(2)
leerlingen in groep 6 van het speciaal basisonderwijs
(2)
leerlingen in groep 7 en 8 van het regulier basisonderwijs
(2)
volwassenen
(1)
allochtone kinderen
(1)
Nederlandse beroepsbevolking
(1)
dove en slechthorende kinderen
(1)
moeilijk testbare kinderen
(1)
kinderen die ten minste 6 jaar in Nederland of Vlaanderen wonen
(1)
kinderen bij wie afname van een intelligentietest met verbale elementen niet wenselijk is
(1)
jongvolwassenen bij wie afname van een intelligentietest met verbale elementen niet wenselijk is
(1)
leerlingen in het regulier basisonderwijs in de leeftijd van 4 t/m 12;6 jaar
(1)
leerlingen in het speciaal basisonderwijs in de leeftijd van 4 t/m 12;6 jaar
(1)
leerlingen die deelnemen aan de Eindtoets Basisonderwijs Cito
(1)
leerlingen in groep 7 en 8 van het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in de hoogste groep van het speciaal onderwijs
(1)
ROC-leerlingen
(1)
leerlingen in het mbo
(1)
kinderen in de leeftijd van 6-17 jaar
(1)
kinderen in de leeftijd van 2-8 jaar
(1)
kinderen met beperkingen op het gebied van taalontwikkeling en communicatie
(1)
Meer
Populatiesoort
adolescenten
(2)
allochtone kinderen
(1)
dove en slechthorende kinderen
(1)
jongvolwassenen bij wie afname van een intelligentietest met verbale elementen niet wenselijk is
(1)
kinderen
(2)
kinderen bij wie afname van een intelligentietest met verbale elementen niet wenselijk is
(1)
kinderen die ten minste 6 jaar in Nederland of Vlaanderen wonen
(1)
kinderen in de leeftijd van 2-8 jaar
(1)
kinderen in de leeftijd van 6-17 jaar
(1)
kinderen met beperkingen op het gebied van taalontwikkeling en communicatie
(1)
kinderen tot 8 jaar met een cognitieve achterstand
(2)
leerlingen die deelnemen aan de Eindtoets Basisonderwijs Cito
(1)
leerlingen in de hoogste groep van het speciaal onderwijs
(1)
leerlingen in groep 6 van het regulier basisonderwijs
(2)
leerlingen in groep 6 van het speciaal basisonderwijs
(2)
leerlingen in groep 7 en 8 van het regulier basisonderwijs
(2)
leerlingen in groep 7 en 8 van het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 8 van het regulier basisonderwijs
(3)
leerlingen in het mbo
(1)
leerlingen in het regulier basisonderwijs in de leeftijd van 4 t/m 12;6 jaar
(1)
leerlingen in het speciaal basisonderwijs in de leeftijd van 4 t/m 12;6 jaar
(1)
leerlingen in klas 1 t/m 3 van het regulier voortgezet onderwijs
(3)
moeilijk testbare kinderen
(1)
Nederlandse beroepsbevolking
(1)
oudere zwakbegaafde kinderen
(2)
ROC-leerlingen
(1)
volwassenen
(3)
volwassenen
(1)
zwakbegaafde volwassenen
(2)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatie leeftijd
Van:
Tot:
Pas toe
Wijze van afname
papier & potlood
(17)
digitaal
(5)
anders
(1)
Meer
Wijze van afname
anders
(1)
digitaal
(5)
papier & potlood
(17)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname door
leerkracht
(7)
psychodiagnostisch medewerker
(5)
diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(3)
toegepast psycholoog (hbo)
(3)
(ortho)pedagoog
(2)
psycholoog
(2)
na certificering/cursus/ training
(2)
loopbaanadviseur
(2)
onder supervisie van psycholoog
(2)
onbekend: hierover wordt in de handleiding niets vermeld
(2)
diagnostisch gekwalificeerde pedagoog
(2)
psychologisch assistent
(2)
psychologisch medewerker
(2)
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(1)
gedragswetenschapper
(1)
diagnostisch gekwalificeerde professional
(1)
onder supervisie van diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(1)
onder supervisie van (ortho)pedagoog
(1)
beroepskeuzeadviseur
(1)
onder supervisie van pedagoog
(1)
leerkracht basisschool
(1)
testleider met ervaring in het afnemen van tests bij kinderen
(1)
Meer
Afname door
beroepskeuzeadviseur
(1)
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(1)
diagnostisch gekwalificeerde pedagoog
(2)
diagnostisch gekwalificeerde professional
(1)
diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(3)
gedragswetenschapper
(1)
leerkracht
(7)
leerkracht basisschool
(1)
loopbaanadviseur
(2)
na certificering/cursus/ training
(2)
onbekend: hierover wordt in de handleiding niets vermeld
(2)
onder supervisie van diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(1)
onder supervisie van (ortho)pedagoog
(1)
onder supervisie van pedagoog
(1)
onder supervisie van psycholoog
(2)
(ortho)pedagoog
(2)
psychodiagnostisch medewerker
(5)
psychologisch assistent
(2)
psychologisch medewerker
(2)
psycholoog
(2)
testleider met ervaring in het afnemen van tests bij kinderen
(1)
toegepast psycholoog (hbo)
(3)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
psycholoog
(8)
diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(8)
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(7)
(ortho)pedagoog
(7)
leerkracht
(4)
na certificering/cursus/ training
(2)
loopbaanadviseur
(2)
diagnostisch gekwalificeerde pedagoog
(2)
gedragswetenschapper
(1)
beroepskeuzeadviseur
(1)
deskundige
(1)
HR professional
(1)
medewerker onderwijsbegeleidingsdiensten
(1)
diagnostisch gekwalificeerde gezondheidswetenschapper
(1)
onbekend: hierover wordt in de handleiding niets vermeld
(1)
Meer
Interpretatie door
beroepskeuzeadviseur
(1)
deskundige
(1)
diagnostisch gekwalificeerde gezondheidswetenschapper
(1)
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
(7)
diagnostisch gekwalificeerde pedagoog
(2)
diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
(8)
gedragswetenschapper
(1)
HR professional
(1)
leerkracht
(4)
loopbaanadviseur
(2)
medewerker onderwijsbegeleidingsdiensten
(1)
na certificering/cursus/ training
(2)
onbekend: hierover wordt in de handleiding niets vermeld
(1)
(ortho)pedagoog
(7)
psycholoog
(8)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname duur
Van:
Tot:
Pas toe
Jaar normering
Van:
Tot:
Pas toe
Uitgever
Pearson Benelux B.V.
(9)
Boom test onderwijs
(5)
A-VISION
(2)
AMN
(2)
Cito
(2)
HFMtalentindex
(1)
Hogrefe Uitgevers
(1)
Ixly BV
(1)
Meer
Uitgever
AMN
(2)
A-VISION
(2)
Boom test onderwijs
(5)
Cito
(2)
HFMtalentindex
(1)
Hogrefe Uitgevers
(1)
Ixly BV
(1)
Pearson Benelux B.V.
(9)
Er zijn geen resultaten gevonden
Resultaten 31 t/m 24 van 24
Datum beoordeling
Alfabetisch
Relevantie
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief