Vragenlijst met 41 items. Op zevenpuntsschalen moet worden ingevuld in hoeverre respondent het met de uitspraken eens is.Er zijn acht subtests die operationalisaties zijn van het A VICTORY model van Davis, 1973: factoren die invloed hebben op de...
Vragenlijst gebaseerd op de Patient Request Form van Lazare e.a., 1972, met 61 items. De cliënt beantwoordt de wensen of hulpvragen op een driepuntsschaal van ‘helemaal niet' tot ‘dit is precies wat ik wil'. De HVL omvat zes schalen: 1....
Via een (vrij) interview worden observatie- en gespreksgegevens verzameld die na afloop gebruikt worden om de patiënt te beoordelen op de Hamiltonschaal. De 17 items van de beoordelingsschaal geven aan het interview een zekere richting; de items...
De beoordelingsschaal bestaat uit tien in omgangstaal gestelde items die elk op een zevenpuntsschaal worden gescoord. Scoring tijdens of na klinisch interview waarin de vragen ruim gesteld worden, gericht op aanwezigheid van door de patiënt...
Niet-verbale beroepskeuzetest met 156 concrete afbeeldingen van beroepen door middel van foto's. 13 beroepssectoren worden gerepresenteerd, waarbij het accent valt op handenarbeid en diensten. De cliënt moet 78 keer kiezen uit twee foto's. Per...