Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
begrijpend lezen
actueel functioneringsniveau en optimaal wensniveau van functioneren
(1)
borderline persoonlijkheidsstoornis
(1)
hostiliteit en dispositie tot agressief gedrag
(1)
plannings- en organisatieproblemen voortkomend uit het Dyseksecutive Syndrome (v.h. frontaal syndroom)
(1)
positieve en negatieve denkstijl
(1)
psychiatrische invaliditeit: zelfredzaamheid en sociaal-maatschappelijk functioneren
(1)
subjectief oordeel over aspecten van aandachtsfunctie
(1)
kwaliteit van informatieoverdracht
(1)
Meer
Meetpretentie
actueel functioneringsniveau en optimaal wensniveau van functioneren
(1)
borderline persoonlijkheidsstoornis
(1)
hostiliteit en dispositie tot agressief gedrag
(1)
kwaliteit van informatieoverdracht
(1)
plannings- en organisatieproblemen voortkomend uit het Dyseksecutive Syndrome (v.h. frontaal syndroom)
(1)
positieve en negatieve denkstijl
(1)
psychiatrische invaliditeit: zelfredzaamheid en sociaal-maatschappelijk functioneren
(1)
subjectief oordeel over aspecten van aandachtsfunctie
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatiesoort
psychiatrische patiƫnten
kinderen van 4-10 jaar
leerlingen in de eindgroepen van het regulier voortgezet onderwijs
leerlingen in groep 8 van het regulier basisonderwijs
(3)
leerlingen in de brugklas van het regulier voortgezet onderwijs
(2)
leerlingen in groep 3 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(2)
leerlingen in groep 7 en 8 van het regulier basisonderwijs
(2)
leerlingen in groep 7 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 6 t/m 8 van het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in klas 1 van het regulier voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen in groep 3 t/m 5 van het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in klas 1 t/m 3 van de mavo, de havo en het vwo van het regulier voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen in groep 3 t/m 8 van het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 4 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 8 van het regulier basisonderwijs die in aanmerking komen voor leerwegondersteunend onderwijs, praktijkonderwijs of het vmbo
(1)
leerlingen in groep 2 en 3 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in klas 1 van het vmbo
(1)
Meer
Populatiesoort
leerlingen in de brugklas van het regulier voortgezet onderwijs
(2)
leerlingen in groep 2 en 3 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 3 t/m 5 van het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 3 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(2)
leerlingen in groep 3 t/m 8 van het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 4 t/m 8 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 6 t/m 8 van het speciaal basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 7 en 8 van het regulier basisonderwijs
(2)
leerlingen in groep 7 van het regulier basisonderwijs
(1)
leerlingen in groep 8 van het regulier basisonderwijs
(3)
leerlingen in groep 8 van het regulier basisonderwijs die in aanmerking komen voor leerwegondersteunend onderwijs, praktijkonderwijs of het vmbo
(1)
leerlingen in klas 1 t/m 3 van de mavo, de havo en het vwo van het regulier voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen in klas 1 van het regulier voortgezet onderwijs
(1)
leerlingen in klas 1 van het vmbo
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatie leeftijd
Van:
Tot:
Pas toe
Wijze van afname
papier & potlood
(1)
Meer
Wijze van afname
papier & potlood
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname door
leerkracht
(1)
Meer
Afname door
leerkracht
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
leerkracht
(1)
Meer
Interpretatie door
leerkracht
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname duur
Van:
Tot:
Pas toe
Jaar normering
Van:
Tot:
Pas toe
Resultaten 1 t/m 1 van 1
Datum beoordeling
Alfabetisch
Relevantie
DAVIS TEST VOOR BEGRIJPEND LEZEN, DTBL, 1971
Nederlandse bewerking van de Davis Reading Test, Series 1
schooltoets met 60 multiple-choice vragen die betrekking hebben op steeds een ander stukje proza.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief