Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
herinneringen aan het opvoedgedrag van de ouders
chronisch pijngedrag
algemeen intelligentieniveau
(4)
taalbegrip
(3)
angst
(2)
persoonlijkheidsaspecten
(2)
persoonlijkheidskenmerken
(2)
eenzaamheid
(2)
persoonlijkheid
(2)
posttraumatische stress
(2)
taal- en communicatieproblemen
(2)
aandacht en concentratie
(1)
aandacht en concentratie bij het verwerken van non-linguistische stimuli; interferentie-effecten
(1)
aandachtsproblemen
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
algemene cognitieve ontwikkelingsstand
(1)
algemene lichamelijke beheersing
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
aspecten van mondelinge taalvaardigheid
(1)
begrip van gesproken woorden
(1)
intelligentie (algemeen cognitief ontwikkelingsniveau), alsmede het niveau van een aantal cognitieve functies t.b.v. de diagnostiek van leermoeilijkheden en cognitieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
taalvaardigheid
(1)
intelligentieniveau, g-factor
(1)
cognitief ontwikkelingsniveau, leergeschiktheid
(1)
cognitieve functies
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
vermogen zich open te stellen voor situaties van het leven van alledag, een aspect van de sociale intelligentie
(1)
depressie
(1)
depressieve symptomen
(1)
diagnose van psychopathologische verschijnselen
(1)
diagnostiek van depressie
(1)
eerste verbale en non-verbale receptieve en expressieve communicatie en communicatievoorwaarden
(1)
ego-ontwikkeling, ego-stadium
(1)
emotionele problemen, indicatie van het ontwikkelingsniveau
(1)
executieve functies op beschrijvend gedragsniveau
(1)
fonemische analysevaardigheid
(1)
geheugen, visueel
(1)
globaal niveau cognitieve ontwikkeling
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
intelligentie, niet-verbaal
(1)
intelligentieniveau, algemene factor
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
kwantitatief en kwalitatief ordenen
(1)
leerling-leerkrachtrelatie
(1)
leervoorwaarden
(1)
lezen en rekenen
(1)
mentale en motorische ontwikkeling
(1)
non-verbale leerstoornissen
(1)
onthechting, psychopathie
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
positieve of negatieve emotionele relaties met gezinsleden
(1)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
psychosociale problemen
(1)
risico op dyslexie
(1)
screening van auditief taalbegrip en luisterzwakte
(1)
screening van depressie
(1)
sociaal-cognitieve vaardigheden in de school- en thuissituatie
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociaal-emotionele- en persoonlijkheidsontwikkeling
(1)
spelgedrag
(1)
spraak- en taalvaardigheid
(1)
stoornissen in het alledaagse geheugenfunctioneren
(1)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(1)
taalontwikkeling
(1)
taalontwikkeling, communicatieve vaardigheden
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie
(1)
toestandsangst en angstdispositie
(1)
vaardigheden, gedrags-, emotionele en sociale problemen, zoals gerapporteerd door ouders/verzorgers (CBCL/6-18), jeugdigen (YSR) of leerkrachten (TRF)
(1)
vaardigheid om gesproken woorden in fonemen te kunnen analyseren
(1)
volledige kleurenblindheid, rood-groen protanomalie en rood-groen deuteranomalie (niet blauw-geel anomalie)
(1)
vroegkinderlijk autisme, PDD-AD (DSM-III-R)
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
cognitieve en andere ontwikkelingsfuncties
(1)
sociaal-emotionele problematiek
(1)
Meer
Meetpretentie
aandacht en concentratie
(1)
aandacht en concentratie bij het verwerken van non-linguistische stimuli; interferentie-effecten
(1)
aandachtsproblemen
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
algemeen intelligentieniveau
(4)
algemene cognitieve ontwikkelingsstand
(1)
algemene lichamelijke beheersing
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
angst
(2)
aspecten van mondelinge taalvaardigheid
(1)
begrip van gesproken woorden
(1)
cognitief ontwikkelingsniveau, leergeschiktheid
(1)
cognitieve en andere ontwikkelingsfuncties
(1)
cognitieve functies
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
depressie
(1)
depressieve symptomen
(1)
diagnose van psychopathologische verschijnselen
(1)
diagnostiek van depressie
(1)
eenzaamheid
(2)
eerste verbale en non-verbale receptieve en expressieve communicatie en communicatievoorwaarden
(1)
ego-ontwikkeling, ego-stadium
(1)
emotionele problemen, indicatie van het ontwikkelingsniveau
(1)
executieve functies op beschrijvend gedragsniveau
(1)
fonemische analysevaardigheid
(1)
geheugen, visueel
(1)
globaal niveau cognitieve ontwikkeling
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
intelligentie (algemeen cognitief ontwikkelingsniveau), alsmede het niveau van een aantal cognitieve functies t.b.v. de diagnostiek van leermoeilijkheden en cognitieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
intelligentie, niet-verbaal
(1)
intelligentieniveau, algemene factor
(1)
intelligentieniveau, g-factor
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
kwantitatief en kwalitatief ordenen
(1)
leerling-leerkrachtrelatie
(1)
leervoorwaarden
(1)
lezen en rekenen
(1)
mentale en motorische ontwikkeling
(1)
non-verbale leerstoornissen
(1)
onthechting, psychopathie
(1)
persoonlijkheid
(2)
persoonlijkheidsaspecten
(2)
persoonlijkheidseigenschappen
(1)
persoonlijkheidskenmerken
(2)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
positieve of negatieve emotionele relaties met gezinsleden
(1)
posttraumatische stress
(2)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
psychosociale problemen
(1)
risico op dyslexie
(1)
screening van auditief taalbegrip en luisterzwakte
(1)
screening van depressie
(1)
sociaal-cognitieve vaardigheden in de school- en thuissituatie
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociaal-emotionele- en persoonlijkheidsontwikkeling
(1)
sociaal-emotionele problematiek
(1)
spelgedrag
(1)
spraak- en taalvaardigheid
(1)
stoornissen in het alledaagse geheugenfunctioneren
(1)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(1)
taalbegrip
(3)
taal- en communicatieproblemen
(2)
taalontwikkeling
(1)
taalontwikkeling, communicatieve vaardigheden
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie
(1)
taalvaardigheid
(1)
toestandsangst en angstdispositie
(1)
vaardigheden, gedrags-, emotionele en sociale problemen, zoals gerapporteerd door ouders/verzorgers (CBCL/6-18), jeugdigen (YSR) of leerkrachten (TRF)
(1)
vaardigheid om gesproken woorden in fonemen te kunnen analyseren
(1)
vermogen zich open te stellen voor situaties van het leven van alledag, een aspect van de sociale intelligentie
(1)
volledige kleurenblindheid, rood-groen protanomalie en rood-groen deuteranomalie (niet blauw-geel anomalie)
(1)
vroegkinderlijk autisme, PDD-AD (DSM-III-R)
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatiesoort
kinderen
adolescenten
(1)
volwassenen
(1)
patiƫnten in klinische setting
(1)
Meer
Populatiesoort
adolescenten
(1)
patiƫnten in klinische setting
(1)
volwassenen
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatie leeftijd
Van:
Tot:
Pas toe
Afname door
verpleegkundige
(1)
Meer
Afname door
verpleegkundige
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname duur
Van:
Tot:
Pas toe
Beoordeeld
Laatste 20 jaar
(1)
Jaar normering
Van:
Tot:
Pas toe
Uitgever
Erasmus MC / Sophia Kinderziekenhuis
(1)
Meer
Uitgever
Erasmus MC / Sophia Kinderziekenhuis
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Resultaten 1 t/m 1 van 1
Datum beoordeling
Alfabetisch
Relevantie
CHECKLIST PIJNGEDRAG, CPG, 2004
Uitgegeven door: Erasmus MC / Sophia Kinderziekenhuis
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief