Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
niveaubepaling van de schoolvaardigheden spelling, begrijpend lezen, rekenen, woordenschat en technisch lezen
(2)
spannings- en vermijdingsaspecten van interpersoonlijk gedrag
(2)
taal- en communicatieproblemen
(2)
actieve en passieve woordenschat
(1)
aspecten van gezondheid, veiligheid en welzijn in de arbeidssituatie
(1)
auditief taalbegrip en mondeling taalgebruik
(1)
begrip van gesproken taal, indicatie voor de aanwezigheid, respectievelijk mate van afasie
(1)
benoemstoornissen, woordvindingsproblemen
(1)
capaciteiten en belangstellingsrichtingen
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
communicatieve intentie, verbale- en preverbale ontwikkeling
(1)
copinggedrag bij confrontatie met problemen
(1)
eerste verbale en non-verbale receptieve en expressieve communicatie en communicatievoorwaarden
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
ondersteunende communicatie
(1)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
screening van auditief taalbegrip en luisterzwakte
(1)
screening van vertraagde en/of afwijkende taal en spraakontwikkeling
(1)
spraak- en taalontwikkeling
(1)
studieattitude, condities voor effectief en zelfstandig studeren
(1)
taal- en leesstoornissen
(1)
taalbegrip, receptieve taalvaardigheid
(1)
taalontwikkeling, communicatieve vaardigheden
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie, expressieve taalvaardigheid
(1)
taalvaardigheid , redeneervermogen en leerbevorderende/belemmerende gedragskenmerken
(1)
kwaliteit van informatieoverdracht
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
Meer
Meetpretentie
actieve en passieve woordenschat
(1)
aspecten van gezondheid, veiligheid en welzijn in de arbeidssituatie
(1)
auditief taalbegrip en mondeling taalgebruik
(1)
begrip van gesproken taal, indicatie voor de aanwezigheid, respectievelijk mate van afasie
(1)
benoemstoornissen, woordvindingsproblemen
(1)
capaciteiten en belangstellingsrichtingen
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
communicatieve intentie, verbale- en preverbale ontwikkeling
(1)
copinggedrag bij confrontatie met problemen
(1)
eerste verbale en non-verbale receptieve en expressieve communicatie en communicatievoorwaarden
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
kwaliteit van informatieoverdracht
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden spelling, begrijpend lezen, rekenen, woordenschat en technisch lezen
(2)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
ondersteunende communicatie
(1)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
screening van auditief taalbegrip en luisterzwakte
(1)
screening van vertraagde en/of afwijkende taal en spraakontwikkeling
(1)
spannings- en vermijdingsaspecten van interpersoonlijk gedrag
(2)
spraak- en taalontwikkeling
(1)
studieattitude, condities voor effectief en zelfstandig studeren
(1)
taalbegrip, receptieve taalvaardigheid
(1)
taal- en communicatieproblemen
(2)
taal- en leesstoornissen
(1)
taalontwikkeling, communicatieve vaardigheden
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie, expressieve taalvaardigheid
(1)
taalvaardigheid , redeneervermogen en leerbevorderende/belemmerende gedragskenmerken
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
logopedist
uitgever
onder supervisie van therapeut
psycholoog
(2)
(ortho)pedagoog
(2)
leerkracht
(2)
remedial teacher
(2)
intern begeleider
(2)
Meer
Interpretatie door
intern begeleider
(2)
leerkracht
(2)
(ortho)pedagoog
(2)
psycholoog
(2)
remedial teacher
(2)
Er zijn geen resultaten gevonden
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief