Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
organisatiestress
algemeen intelligentieniveau
(13)
persoonlijkheidsaspecten
(4)
persoonlijkheidskenmerken
(3)
persoonlijkheid
(3)
taal- en rekenniveau
(3)
aandacht en concentratie
(2)
cognitieve ontwikkeling, schoolvorderingen, leervoorwaarden
(2)
dyslexie
(2)
geletterdheid, beginnende
(2)
leerlingkenmerken t.a.v. gedrag en sociaal-emotioneel functioneren
(2)
persoonlijkheidsaspecten, temperament en karakter
(2)
posttraumatische stress
(2)
kwaliteit van gezinsfunctioneren
(2)
taal- en rekenvaardigheden
(2)
aandachtsproblemen
(1)
aandachtstekortstoornis
(1)
activiteiten, voorkeur voor
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
algemene cognitieve functies t.b.v. vroegtijdige differentiaal diagnostiek
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
anterograde amnesie
(1)
auditieve aandacht, selectieve en volgehouden
(1)
basisfuncties en beginnend leren
(1)
taalvaardigheid
(1)
burgerschapscompetenties
(1)
burnout
(1)
capaciteiten: zowel aanleg- als aangeleerde factoren
(1)
cognitief functioneren, mentale status
(1)
cognitieve capaciteiten en vaardigheden
(1)
cognitieve dysfuncties
(1)
cognitieve dysfuncties t.b.v. opname of overplaatsing
(1)
cognitieve functies
(1)
cognitieve taalontwikkeling, schoolvorderingen en leervoorwaarden
(1)
cognitieve vaardigheden die van belang zijn voor lezen en spellen
(1)
cognitieve vaardigheden en algemeen intelligentieniveau
(1)
cognitieve vaardigheden onderliggend aan rekenen
(1)
communicatieve vaardigheden
(1)
copinggedrag bij confrontatie met problemen, coping als persoonlijkheidsstijl
(1)
copingstijlen
(1)
vermogen zich open te stellen voor situaties van het leven van alledag, een aspect van de sociale intelligentie
(1)
dementiesyndroom verschijnselen
(1)
depressie
(1)
diagnose van persoonlijkheidsstoornissen volgens DSM-IV en ICD-10
(1)
drijfveren, talenten en competenties
(1)
dyscalculie
(1)
eetgedrag
(1)
ernst en perceptie van klachten bij multiple sclerosis (MS)
(1)
faalangst: evaluatie angst en vermijdingstendens in taaksituaties tijdens de les
(1)
fonemische analysevaardigheid
(1)
functioneren en welbevinden in de onderwijssituatie
(1)
functioneren van planning en uitvoerende controlefuncties
(1)
gedrag en voorkeuren in werksituaties, werkstijlen
(1)
gedragskenmerken van Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), oppositional Defiant Disorder (ODD) en Conduct Disorder (CD)
(1)
gedragssymptomen van ADHD-problematiek
(1)
houding t.o.v. sociale limieten: wetten, regels, normen en verwachtingen in de leefomgeving
(1)
klachten met betrekking tot obsessief-compulsieve stoornis (OCS)
(1)
intellectuele capaciteiten en vaardigheden
(1)
intellectuele capaciteiten, hand- en vingervaardigheid
(1)
intelligentie(facetten)
(1)
interpersoonlijk gedrag
(1)
inzicht in de wijze waarop ervaringen uit het verleden zijn geinterpreteerd
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
leermotivatie, zelfvertrouwen, doorzettingsvermogen en sociale wenselijkheid
(1)
leervoorwaarden
(1)
leervoorwaarden, cognitieve ontwikkeling
(1)
leeswoordenschat
(1)
lezen en rekenen
(1)
malingeren
(1)
manifest pathologisch gedrag
(1)
mening van ouders over de persoonlijkheid van hun kind
(1)
mentale veerkracht (resilience)
(1)
ongewenst gedrag op school
(1)
organisch psychosyndroom
(1)
patiëntkenmerken
(1)
persoonlijkheid in relatie tot de werksituatie
(1)
persoonlijkheidsaspecten en vaardigheden in relatie tot anderen
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(1)
persoonlijkheidsstijl
(1)
persoonlijkheidstrekken
(1)
planningsstoornissen
(1)
positieve en negatieve denkstijl
(1)
premorbide persoonlijkheidskenmerken
(1)
prestatiemotivatie, positieve faalangst en negatieve faalangst
(1)
prestatiemotivatie, werkstijlen
(1)
redeneervermogen, inductief
(1)
redeneervermogen, numeriek inductief
(1)
redeneervermogen, verbaal
(1)
rekenstoornis, dyscalculie
(1)
relatiestructuren, gezinscohesie en hiërarchie in het gezin
(1)
sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
sociaal-emotionele vaardigheden
(1)
spelgedrag
(1)
spraakverstaanbaarheid
(1)
stoornissen in cognitie en gedrag, type en ernst dementie, psychiatrische symptomatologie
(1)
taalbegrip
(1)
taalontwikkeling
(1)
Theory Of Mind (TOM)
(1)
toestandsangst en angstdispositie
(1)
vaardigheid in begrijpend lezen, Engels, rekenen, spelling en woordenschat
(1)
verbaal en performaal functioneren, algemene en specifieke leervoorwaarden
(1)
voorlopersymptomen van ADHD
(1)
vooruitgang van cliënten die behandeling krijgen
(1)
managementcompetenties
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
Meer
Meetpretentie
aandacht en concentratie
(2)
aandachtsproblemen
(1)
aandachtstekortstoornis
(1)
activiteiten, voorkeur voor
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
algemeen intelligentieniveau
(13)
algemene cognitieve functies t.b.v. vroegtijdige differentiaal diagnostiek
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
anterograde amnesie
(1)
auditieve aandacht, selectieve en volgehouden
(1)
basisfuncties en beginnend leren
(1)
burgerschapscompetenties
(1)
burnout
(1)
capaciteiten: zowel aanleg- als aangeleerde factoren
(1)
cognitief functioneren, mentale status
(1)
cognitieve capaciteiten en vaardigheden
(1)
cognitieve dysfuncties
(1)
cognitieve dysfuncties t.b.v. opname of overplaatsing
(1)
cognitieve functies
(1)
cognitieve ontwikkeling, schoolvorderingen, leervoorwaarden
(2)
cognitieve taalontwikkeling, schoolvorderingen en leervoorwaarden
(1)
cognitieve vaardigheden die van belang zijn voor lezen en spellen
(1)
cognitieve vaardigheden en algemeen intelligentieniveau
(1)
cognitieve vaardigheden onderliggend aan rekenen
(1)
communicatieve vaardigheden
(1)
copinggedrag bij confrontatie met problemen, coping als persoonlijkheidsstijl
(1)
copingstijlen
(1)
dementiesyndroom verschijnselen
(1)
depressie
(1)
diagnose van persoonlijkheidsstoornissen volgens DSM-IV en ICD-10
(1)
drijfveren, talenten en competenties
(1)
dyscalculie
(1)
dyslexie
(2)
eetgedrag
(1)
ernst en perceptie van klachten bij multiple sclerosis (MS)
(1)
faalangst: evaluatie angst en vermijdingstendens in taaksituaties tijdens de les
(1)
fonemische analysevaardigheid
(1)
functioneren en welbevinden in de onderwijssituatie
(1)
functioneren van planning en uitvoerende controlefuncties
(1)
gedrag en voorkeuren in werksituaties, werkstijlen
(1)
gedragskenmerken van Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), oppositional Defiant Disorder (ODD) en Conduct Disorder (CD)
(1)
gedragssymptomen van ADHD-problematiek
(1)
geletterdheid, beginnende
(2)
houding t.o.v. sociale limieten: wetten, regels, normen en verwachtingen in de leefomgeving
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
intellectuele capaciteiten en vaardigheden
(1)
intellectuele capaciteiten, hand- en vingervaardigheid
(1)
intelligentie(facetten)
(1)
interpersoonlijk gedrag
(1)
inzicht in de wijze waarop ervaringen uit het verleden zijn geinterpreteerd
(1)
klachten met betrekking tot obsessief-compulsieve stoornis (OCS)
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
kwaliteit van gezinsfunctioneren
(2)
leerlingkenmerken t.a.v. gedrag en sociaal-emotioneel functioneren
(2)
leermotivatie, zelfvertrouwen, doorzettingsvermogen en sociale wenselijkheid
(1)
leervoorwaarden
(1)
leervoorwaarden, cognitieve ontwikkeling
(1)
leeswoordenschat
(1)
lezen en rekenen
(1)
malingeren
(1)
managementcompetenties
(1)
manifest pathologisch gedrag
(1)
mening van ouders over de persoonlijkheid van hun kind
(1)
mentale veerkracht (resilience)
(1)
ongewenst gedrag op school
(1)
organisch psychosyndroom
(1)
patiëntkenmerken
(1)
persoonlijkheid
(3)
persoonlijkheid in relatie tot de werksituatie
(1)
persoonlijkheidsaspecten
(4)
persoonlijkheidsaspecten en vaardigheden in relatie tot anderen
(1)
persoonlijkheidsaspecten, temperament en karakter
(2)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(1)
persoonlijkheidskenmerken
(3)
persoonlijkheidsstijl
(1)
persoonlijkheidstrekken
(1)
planningsstoornissen
(1)
positieve en negatieve denkstijl
(1)
posttraumatische stress
(2)
premorbide persoonlijkheidskenmerken
(1)
prestatiemotivatie, positieve faalangst en negatieve faalangst
(1)
prestatiemotivatie, werkstijlen
(1)
redeneervermogen, inductief
(1)
redeneervermogen, numeriek inductief
(1)
redeneervermogen, verbaal
(1)
rekenstoornis, dyscalculie
(1)
relatiestructuren, gezinscohesie en hiërarchie in het gezin
(1)
sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
sociaal-emotionele vaardigheden
(1)
spelgedrag
(1)
spraakverstaanbaarheid
(1)
stoornissen in cognitie en gedrag, type en ernst dementie, psychiatrische symptomatologie
(1)
taalbegrip
(1)
taal- en rekenniveau
(3)
taal- en rekenvaardigheden
(2)
taalontwikkeling
(1)
taalvaardigheid
(1)
Theory Of Mind (TOM)
(1)
toestandsangst en angstdispositie
(1)
vaardigheid in begrijpend lezen, Engels, rekenen, spelling en woordenschat
(1)
verbaal en performaal functioneren, algemene en specifieke leervoorwaarden
(1)
vermogen zich open te stellen voor situaties van het leven van alledag, een aspect van de sociale intelligentie
(1)
voorlopersymptomen van ADHD
(1)
vooruitgang van cliënten die behandeling krijgen
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
onbekend: hierover wordt in de handleiding niets vermeld
diagnostisch gekwalificeerde psycholoog
onder supervisie van psycholoog
(2)
Meer
Interpretatie door
onder supervisie van psycholoog
(2)
Er zijn geen resultaten gevonden
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief