Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
organisatiestress
algemeen intelligentieniveau
(15)
begrijpend lezen
(6)
persoonlijkheid
(6)
persoonlijkheidskenmerken
(5)
persoonlijkheidseigenschappen
(4)
persoonlijkheidsaspecten, aan de werksituatie gerelateerd
(3)
angst
(2)
cognitieve capaciteiten
(2)
cognitieve ontwikkeling, schoolvorderingen, leervoorwaarden
(2)
elementaire rekenbewerkingen
(2)
gedrag in de werkomgeving
(2)
intellectuele capaciteiten, intelligentie
(2)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden spelling, begrijpend lezen, rekenen, woordenschat en technisch lezen
(2)
persoonlijkheidseigenschappen en vaardigheden
(2)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(2)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(2)
taal- en communicatieproblemen
(2)
(inter)persoonlijke waarden, persoonlijkheidskenmerken
(1)
aandacht, flexibiliteit
(1)
actieve en passieve woordenschat
(1)
actieve woordenschat
(1)
algemeen capaciteitenniveau
(1)
algemene cognitieve ontwikkelingsstand
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
aspecten van gezondheid, veiligheid en welzijn in de arbeidssituatie
(1)
aspecten/profiel van de werkomgeving
(1)
begrijpend lezen op woord-, zins- en tekstniveau
(1)
de opvoedingsrelatie van de ouder met elk kind afzonderlijk
(1)
intelligentie (algemeen cognitief ontwikkelingsniveau), alsmede het niveau van een aantal cognitieve functies t.b.v. de diagnostiek van leermoeilijkheden en cognitieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
intelligentieniveau en de geschiktheid voor de verschillende vormen van voortgezet onderwijs
(1)
intelligentieniveau, g-factor
(1)
beroepeninteresse
(1)
borderline persoonlijkheidsstoornis
(1)
capaciteiten en belangstellingsrichtingen
(1)
cognitieve en affectieve ontwikkelingsproblemen
(1)
cognitieve functiestoornissen
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
cognitieve taalontwikkeling, schoolvorderingen en leervoorwaarden
(1)
cognitieve vaardigheden
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
dementie
(1)
depressieve symptomen
(1)
diagnostiek van depressie
(1)
differentiaaldiagnose van gedragsstoornissen
(1)
diverse cognitieve vaardigheden (capaciteiten)
(1)
dysgrafie
(1)
dyslexie
(1)
eenzaamheid
(1)
effect van stressreductie na interventie
(1)
ego-ontwikkeling, ego-stadium
(1)
elementaire rekenkennis
(1)
emotionele en gedragsproblemen
(1)
expliciteren en ontwikkelen van het totaal aan waardengebieden
(1)
facetten van competentiebeleving en eigenwaarde
(1)
gedrags- en motivatiepatronen in de werksituatie
(1)
gedragsstijlen
(1)
geheugen, visueel
(1)
globaal niveau cognitieve ontwikkeling
(1)
individueel niveau van sensori-motorische ontwikkeling binnen zeven structureel gerelateerde kennis- of vaardigheidsdomeinen
(1)
intelligentieniveau, algemene factor
(1)
inventarisatie van zorgbehoefte
(1)
inzicht in gezinsrelaties, wijze waarop het kind de medegezinsleden ervaart
(1)
leercompetentie, emotionele en sociale competentie
(1)
leerling-leerkrachtrelatie
(1)
leervoorwaarden, cognitieve ontwikkeling
(1)
leeswoordenschat
(1)
mentale vaardigheid van de sporter
(1)
mondelinge taalvaardigheid
(1)
motivatie-oriëntatie: vier gedragsaspecten van motivatie
(1)
neurotische depressiviteit en antisociale attitude
(1)
non-verbale leerstoornissen
(1)
ondersteunende communicatie
(1)
ondersteuningsbehoeften
(1)
onthechting, psychopathie
(1)
persoonlijkheid en voorkeuren op werkgebied
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
plannen en organiseren van werkzaamheden
(1)
positieve of negatieve emotionele relaties met gezinsleden
(1)
posttraumatische stressstoornis
(1)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
prestatiemotivatie
(1)
profiel van (beroeps)belangstelling, vaardigheden, ervaringen en eigenschappen
(1)
psychische en sociale problemen
(1)
psychopathie
(1)
regulatie: zelfredzaamheid en daarmee samenhangende problemen met zichzelf of met derden
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
screening van auditief taalbegrip en luisterzwakte
(1)
screening van ontwikkelingsstoornissen en/of retardatie in de ontwikkeling en oriënterend onderzoek naar de ontwikkeling van het kind
(1)
sociaal probleemgedrag bij kinderen met (milde) pervasieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
sociaal-emotioneel functioneren op school
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociale redzaamheid
(1)
sociale vaardigheden
(1)
spelvaardigheid
(1)
stoornissen in het alledaagse geheugenfunctioneren
(1)
studieattitude, condities voor effectief en zelfstandig studeren
(1)
studiehoudingen en daaraan verbonden gedragswijzen
(1)
subjectieve beleving van de opvoedingssituatie, gezinsbelasting
(1)
taal- en leesstoornissen
(1)
taal-denk niveau
(1)
taalbegrip, receptieve taalvaardigheid
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie, expressieve taalvaardigheid
(1)
taalvaardigheid , redeneervermogen en leerbevorderende/belemmerende gedragskenmerken
(1)
technische leesvaardigheid van pseudowoorden
(1)
werkgerelateerde drijfveren om in actie te komen met als doel een specifiek resultaat te bereiken
(1)
woordenschat en leesattitude
(1)
woordenschat en leesattitudeschaal
(1)
taal- en rekenniveau
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
autonomie-gehechtheid
(1)
emotionele intelligentie
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
cognitieve en andere ontwikkelingsfuncties
(1)
Meer
Meetpretentie
aandacht, flexibiliteit
(1)
actieve en passieve woordenschat
(1)
actieve woordenschat
(1)
algemeen capaciteitenniveau
(1)
algemeen intelligentieniveau
(15)
algemene cognitieve ontwikkelingsstand
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
angst
(2)
aspecten/profiel van de werkomgeving
(1)
aspecten van gezondheid, veiligheid en welzijn in de arbeidssituatie
(1)
autonomie-gehechtheid
(1)
begrijpend lezen
(6)
begrijpend lezen op woord-, zins- en tekstniveau
(1)
beroepeninteresse
(1)
borderline persoonlijkheidsstoornis
(1)
capaciteiten en belangstellingsrichtingen
(1)
cognitieve capaciteiten
(2)
cognitieve en affectieve ontwikkelingsproblemen
(1)
cognitieve en andere ontwikkelingsfuncties
(1)
cognitieve functiestoornissen
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
cognitieve ontwikkeling, schoolvorderingen, leervoorwaarden
(2)
cognitieve taalontwikkeling, schoolvorderingen en leervoorwaarden
(1)
cognitieve vaardigheden
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
dementie
(1)
de opvoedingsrelatie van de ouder met elk kind afzonderlijk
(1)
depressieve symptomen
(1)
diagnostiek van depressie
(1)
differentiaaldiagnose van gedragsstoornissen
(1)
diverse cognitieve vaardigheden (capaciteiten)
(1)
dysgrafie
(1)
dyslexie
(1)
eenzaamheid
(1)
effect van stressreductie na interventie
(1)
ego-ontwikkeling, ego-stadium
(1)
elementaire rekenbewerkingen
(2)
elementaire rekenkennis
(1)
emotionele en gedragsproblemen
(1)
emotionele intelligentie
(1)
expliciteren en ontwikkelen van het totaal aan waardengebieden
(1)
facetten van competentiebeleving en eigenwaarde
(1)
gedrag in de werkomgeving
(2)
gedrags- en motivatiepatronen in de werksituatie
(1)
gedragsstijlen
(1)
geheugen, visueel
(1)
globaal niveau cognitieve ontwikkeling
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
individueel niveau van sensori-motorische ontwikkeling binnen zeven structureel gerelateerde kennis- of vaardigheidsdomeinen
(1)
intellectuele capaciteiten, intelligentie
(2)
intelligentie (algemeen cognitief ontwikkelingsniveau), alsmede het niveau van een aantal cognitieve functies t.b.v. de diagnostiek van leermoeilijkheden en cognitieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
intelligentieniveau, algemene factor
(1)
intelligentieniveau en de geschiktheid voor de verschillende vormen van voortgezet onderwijs
(1)
intelligentieniveau, g-factor
(1)
(inter)persoonlijke waarden, persoonlijkheidskenmerken
(1)
inventarisatie van zorgbehoefte
(1)
inzicht in gezinsrelaties, wijze waarop het kind de medegezinsleden ervaart
(1)
leercompetentie, emotionele en sociale competentie
(1)
leerling-leerkrachtrelatie
(1)
leervoorwaarden, cognitieve ontwikkeling
(1)
leeswoordenschat
(1)
mentale vaardigheid van de sporter
(1)
mondelinge taalvaardigheid
(1)
motivatie-oriëntatie: vier gedragsaspecten van motivatie
(1)
neurotische depressiviteit en antisociale attitude
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden spelling, begrijpend lezen, rekenen, woordenschat en technisch lezen
(2)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
non-verbale leerstoornissen
(1)
ondersteunende communicatie
(1)
ondersteuningsbehoeften
(1)
onthechting, psychopathie
(1)
persoonlijkheid
(6)
persoonlijkheid en voorkeuren op werkgebied
(1)
persoonlijkheidsaspecten, aan de werksituatie gerelateerd
(3)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(4)
persoonlijkheidseigenschappen en vaardigheden
(2)
persoonlijkheidskenmerken
(5)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
plannen en organiseren van werkzaamheden
(1)
positieve of negatieve emotionele relaties met gezinsleden
(1)
posttraumatische stressstoornis
(1)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
prestatiemotivatie
(1)
profiel van (beroeps)belangstelling, vaardigheden, ervaringen en eigenschappen
(1)
psychische en sociale problemen
(1)
psychopathie
(1)
regulatie: zelfredzaamheid en daarmee samenhangende problemen met zichzelf of met derden
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
screening van auditief taalbegrip en luisterzwakte
(1)
screening van ontwikkelingsstoornissen en/of retardatie in de ontwikkeling en oriënterend onderzoek naar de ontwikkeling van het kind
(1)
sociaal-emotioneel functioneren op school
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociaal probleemgedrag bij kinderen met (milde) pervasieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
sociale redzaamheid
(1)
sociale vaardigheden
(1)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(2)
spelvaardigheid
(1)
stoornissen in het alledaagse geheugenfunctioneren
(1)
studieattitude, condities voor effectief en zelfstandig studeren
(1)
studiehoudingen en daaraan verbonden gedragswijzen
(1)
subjectieve beleving van de opvoedingssituatie, gezinsbelasting
(1)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(2)
taalbegrip, receptieve taalvaardigheid
(1)
taal-denk niveau
(1)
taal- en communicatieproblemen
(2)
taal- en leesstoornissen
(1)
taal- en rekenniveau
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie, expressieve taalvaardigheid
(1)
taalvaardigheid , redeneervermogen en leerbevorderende/belemmerende gedragskenmerken
(1)
technische leesvaardigheid van pseudowoorden
(1)
werkgerelateerde drijfveren om in actie te komen met als doel een specifiek resultaat te bereiken
(1)
woordenschat en leesattitude
(1)
woordenschat en leesattitudeschaal
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
uitgever
na certificering/cursus/ training
(ortho)pedagoog
onder supervisie van psycholoog
(2)
Meer
Interpretatie door
onder supervisie van psycholoog
(2)
Er zijn geen resultaten gevonden
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief