Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
organisatiestress
algemeen intelligentieniveau
(13)
aandacht en concentratie
(2)
persoonlijkheidsaspecten
(2)
leerlingkenmerken t.a.v. gedrag en sociaal-emotioneel functioneren
(2)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden spelling, begrijpend lezen, rekenen, woordenschat en technisch lezen
(2)
posttraumatische stress
(2)
aandachtsproblemen
(1)
aandachtstekortstoornis
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
aspecten van gezondheid, veiligheid en welzijn in de arbeidssituatie
(1)
auditieve aandacht, selectieve en volgehouden
(1)
basisfuncties en beginnend leren
(1)
persoonlijkheidskenmerken
(1)
capaciteiten en belangstellingsrichtingen
(1)
capaciteiten: zowel aanleg- als aangeleerde factoren
(1)
cognitief functioneren, mentale status
(1)
cognitieve vaardigheden die van belang zijn voor lezen en spellen
(1)
cognitieve vaardigheden en algemeen intelligentieniveau
(1)
communicatieve vaardigheden
(1)
copinggedrag bij confrontatie met problemen, coping als persoonlijkheidsstijl
(1)
vermogen zich open te stellen voor situaties van het leven van alledag, een aspect van de sociale intelligentie
(1)
depressie
(1)
dyslexie
(1)
faalangst: evaluatie angst en vermijdingstendens in taaksituaties tijdens de les
(1)
functioneren van planning en uitvoerende controlefuncties
(1)
gedrag en voorkeuren in werksituaties, werkstijlen
(1)
gedragskenmerken van Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), oppositional Defiant Disorder (ODD) en Conduct Disorder (CD)
(1)
gedragssymptomen van ADHD-problematiek
(1)
houding t.o.v. sociale limieten: wetten, regels, normen en verwachtingen in de leefomgeving
(1)
intellectuele capaciteiten en vaardigheden
(1)
intelligentie(facetten)
(1)
interpersoonlijk gedrag
(1)
inzicht in de wijze waarop ervaringen uit het verleden zijn geinterpreteerd
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
leervoorwaarden
(1)
lezen en rekenen
(1)
malingeren
(1)
manifest pathologisch gedrag
(1)
mening van ouders over de persoonlijkheid van hun kind
(1)
mentale veerkracht (resilience)
(1)
persoonlijkheid
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(1)
planningsstoornissen
(1)
premorbide persoonlijkheidskenmerken
(1)
prestatiemotivatie, positieve faalangst en negatieve faalangst
(1)
rekenstoornis, dyscalculie
(1)
relatiestructuren, gezinscohesie en hiƫrarchie in het gezin
(1)
spelgedrag
(1)
studieattitude, condities voor effectief en zelfstandig studeren
(1)
taalvaardigheid , redeneervermogen en leerbevorderende/belemmerende gedragskenmerken
(1)
Theory Of Mind (TOM)
(1)
verbaal en performaal functioneren, algemene en specifieke leervoorwaarden
(1)
voorlopersymptomen van ADHD
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
Meer
Meetpretentie
aandacht en concentratie
(2)
aandachtsproblemen
(1)
aandachtstekortstoornis
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
algemeen intelligentieniveau
(13)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
aspecten van gezondheid, veiligheid en welzijn in de arbeidssituatie
(1)
auditieve aandacht, selectieve en volgehouden
(1)
basisfuncties en beginnend leren
(1)
capaciteiten en belangstellingsrichtingen
(1)
capaciteiten: zowel aanleg- als aangeleerde factoren
(1)
cognitief functioneren, mentale status
(1)
cognitieve vaardigheden die van belang zijn voor lezen en spellen
(1)
cognitieve vaardigheden en algemeen intelligentieniveau
(1)
communicatieve vaardigheden
(1)
copinggedrag bij confrontatie met problemen, coping als persoonlijkheidsstijl
(1)
depressie
(1)
dyslexie
(1)
faalangst: evaluatie angst en vermijdingstendens in taaksituaties tijdens de les
(1)
functioneren van planning en uitvoerende controlefuncties
(1)
gedrag en voorkeuren in werksituaties, werkstijlen
(1)
gedragskenmerken van Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), oppositional Defiant Disorder (ODD) en Conduct Disorder (CD)
(1)
gedragssymptomen van ADHD-problematiek
(1)
houding t.o.v. sociale limieten: wetten, regels, normen en verwachtingen in de leefomgeving
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
intellectuele capaciteiten en vaardigheden
(1)
intelligentie(facetten)
(1)
interpersoonlijk gedrag
(1)
inzicht in de wijze waarop ervaringen uit het verleden zijn geinterpreteerd
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
leerlingkenmerken t.a.v. gedrag en sociaal-emotioneel functioneren
(2)
leervoorwaarden
(1)
lezen en rekenen
(1)
malingeren
(1)
manifest pathologisch gedrag
(1)
mening van ouders over de persoonlijkheid van hun kind
(1)
mentale veerkracht (resilience)
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden spelling, begrijpend lezen, rekenen, woordenschat en technisch lezen
(2)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
persoonlijkheid
(1)
persoonlijkheidsaspecten
(2)
persoonlijkheidseigenschappen
(1)
persoonlijkheidskenmerken
(1)
planningsstoornissen
(1)
posttraumatische stress
(2)
premorbide persoonlijkheidskenmerken
(1)
prestatiemotivatie, positieve faalangst en negatieve faalangst
(1)
rekenstoornis, dyscalculie
(1)
relatiestructuren, gezinscohesie en hiƫrarchie in het gezin
(1)
spelgedrag
(1)
studieattitude, condities voor effectief en zelfstandig studeren
(1)
taalvaardigheid , redeneervermogen en leerbevorderende/belemmerende gedragskenmerken
(1)
Theory Of Mind (TOM)
(1)
verbaal en performaal functioneren, algemene en specifieke leervoorwaarden
(1)
vermogen zich open te stellen voor situaties van het leven van alledag, een aspect van de sociale intelligentie
(1)
voorlopersymptomen van ADHD
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
uitgever
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
diagnostisch gekwalificeerde pedagoog
onder supervisie van psycholoog
(2)
Meer
Interpretatie door
onder supervisie van psycholoog
(2)
Er zijn geen resultaten gevonden
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief