Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
intelligentieniveau, algemene factor
algemeen intelligentieniveau
(5)
taal- en rekenniveau
(3)
geletterdheid, beginnende
(2)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden spelling, begrijpend lezen, rekenen, woordenschat en technisch lezen
(2)
persoonlijkheid
(2)
kwaliteit van gezinsfunctioneren
(2)
taal- en rekenvaardigheden
(2)
activiteiten, voorkeur voor
(1)
aspecten van gezondheid, veiligheid en welzijn in de arbeidssituatie
(1)
taalvaardigheid
(1)
burgerschapscompetenties
(1)
capaciteiten en belangstellingsrichtingen
(1)
capaciteiten: zowel aanleg- als aangeleerde factoren
(1)
cognitieve capaciteiten en vaardigheden
(1)
cognitieve vaardigheden onderliggend aan rekenen
(1)
copinggedrag bij confrontatie met problemen, coping als persoonlijkheidsstijl
(1)
vermogen zich open te stellen voor situaties van het leven van alledag, een aspect van de sociale intelligentie
(1)
drijfveren, talenten en competenties
(1)
dyscalculie
(1)
dyslexie
(1)
ernst en perceptie van klachten bij multiple sclerosis (MS)
(1)
fonemische analysevaardigheid
(1)
functioneren en welbevinden in de onderwijssituatie
(1)
houding t.o.v. sociale limieten: wetten, regels, normen en verwachtingen in de leefomgeving
(1)
klachten met betrekking tot obsessief-compulsieve stoornis (OCS)
(1)
intelligentie(facetten)
(1)
leermotivatie, zelfvertrouwen, doorzettingsvermogen en sociale wenselijkheid
(1)
leeswoordenschat
(1)
mening van ouders over de persoonlijkheid van hun kind
(1)
ongewenst gedrag op school
(1)
patiëntkenmerken
(1)
persoonlijkheid in relatie tot de werksituatie
(1)
persoonlijkheidsstijl
(1)
persoonlijkheidstrekken
(1)
relatiestructuren, gezinscohesie en hiërarchie in het gezin
(1)
sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
sociaal-emotionele vaardigheden
(1)
spraakverstaanbaarheid
(1)
studieattitude, condities voor effectief en zelfstandig studeren
(1)
taalbegrip
(1)
taalontwikkeling
(1)
taalvaardigheid , redeneervermogen en leerbevorderende/belemmerende gedragskenmerken
(1)
Theory Of Mind (TOM)
(1)
vaardigheid in begrijpend lezen, Engels, rekenen, spelling en woordenschat
(1)
vooruitgang van cliënten die behandeling krijgen
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
managementcompetenties
(1)
Meer
Meetpretentie
activiteiten, voorkeur voor
(1)
algemeen intelligentieniveau
(5)
aspecten van gezondheid, veiligheid en welzijn in de arbeidssituatie
(1)
burgerschapscompetenties
(1)
capaciteiten en belangstellingsrichtingen
(1)
capaciteiten: zowel aanleg- als aangeleerde factoren
(1)
cognitieve capaciteiten en vaardigheden
(1)
cognitieve vaardigheden onderliggend aan rekenen
(1)
copinggedrag bij confrontatie met problemen, coping als persoonlijkheidsstijl
(1)
drijfveren, talenten en competenties
(1)
dyscalculie
(1)
dyslexie
(1)
ernst en perceptie van klachten bij multiple sclerosis (MS)
(1)
fonemische analysevaardigheid
(1)
functioneren en welbevinden in de onderwijssituatie
(1)
geletterdheid, beginnende
(2)
houding t.o.v. sociale limieten: wetten, regels, normen en verwachtingen in de leefomgeving
(1)
intelligentie(facetten)
(1)
klachten met betrekking tot obsessief-compulsieve stoornis (OCS)
(1)
kwaliteit van gezinsfunctioneren
(2)
leermotivatie, zelfvertrouwen, doorzettingsvermogen en sociale wenselijkheid
(1)
leeswoordenschat
(1)
managementcompetenties
(1)
mening van ouders over de persoonlijkheid van hun kind
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden spelling, begrijpend lezen, rekenen, woordenschat en technisch lezen
(2)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
ongewenst gedrag op school
(1)
patiëntkenmerken
(1)
persoonlijkheid
(2)
persoonlijkheid in relatie tot de werksituatie
(1)
persoonlijkheidsstijl
(1)
persoonlijkheidstrekken
(1)
relatiestructuren, gezinscohesie en hiërarchie in het gezin
(1)
sociaal-emotionele ontwikkeling
(1)
sociaal-emotionele vaardigheden
(1)
spraakverstaanbaarheid
(1)
studieattitude, condities voor effectief en zelfstandig studeren
(1)
taalbegrip
(1)
taal- en rekenniveau
(3)
taal- en rekenvaardigheden
(2)
taalontwikkeling
(1)
taalvaardigheid
(1)
taalvaardigheid , redeneervermogen en leerbevorderende/belemmerende gedragskenmerken
(1)
Theory Of Mind (TOM)
(1)
vaardigheid in begrijpend lezen, Engels, rekenen, spelling en woordenschat
(1)
vermogen zich open te stellen voor situaties van het leven van alledag, een aspect van de sociale intelligentie
(1)
vooruitgang van cliënten die behandeling krijgen
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
onbekend: hierover wordt in de handleiding niets vermeld
uitgever
diagnostisch gekwalificeerde pedagoog
psycholoog
(1)
(ortho)pedagoog
(1)
Meer
Interpretatie door
(ortho)pedagoog
(1)
psycholoog
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief