Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
gevoel over het behandelcontact
organisatiestress
algemeen intelligentieniveau
(23)
persoonlijkheidskenmerken
(7)
persoonlijkheid
(5)
persoonlijkheidseigenschappen
(5)
begrijpend lezen
(4)
persoonlijkheidsaspecten
(4)
psychopathologie
(4)
aandacht en concentratie
(3)
beroepeninteresse
(3)
intellectuele capaciteiten, intelligentie
(3)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(2)
angst
(2)
dementie
(2)
dementiesyndroom
(2)
depressieve symptomen
(2)
eenzaamheid
(2)
elementaire rekenbewerkingen
(2)
leerlingkenmerken t.a.v. gedrag en sociaal-emotioneel functioneren
(2)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden spelling, begrijpend lezen, rekenen, woordenschat en technisch lezen
(2)
posttraumatische stress
(2)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(2)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(2)
(inter)persoonlijke waarden, persoonlijkheidskenmerken
(1)
aandacht en concentratie bij het verwerken van non-linguistische stimuli; interferentie-effecten
(1)
aandacht, flexibiliteit
(1)
aandachtsproblemen
(1)
aandachtstekortstoornis
(1)
aanpassing van leiderschapsstijl aan specifieke situaties
(1)
invloed, voor leiderschap relevante soorten
(1)
actieve en passieve woordenschat
(1)
actieve woordenschat
(1)
actueel functioneringsniveau en optimaal wensniveau van functioneren
(1)
actuele bindingen (meningen/houdingen/standpuntbepalingen/keuzes en exploratie) op zes gebieden
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
afweermechanismen
(1)
algemeen intelligentieniveau, intelligentiefactoren
(1)
algemene cognitieve ontwikkelingsstand
(1)
algemene lichamelijke beheersing
(1)
interne en externe locus of control
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
angst en depressie
(1)
angst voor situaties en objecten
(1)
angst voor tandheelkundige behandeling
(1)
angst, depressie en stress
(1)
arbeidsbeleving in relatie tot behoeften en werksituatie
(1)
aspecten van gezondheid, veiligheid en welzijn in de arbeidssituatie
(1)
aspecten van zelfwaardering, globaal gevoel van eigenwaarde
(1)
aspecten/profiel van de werkomgeving
(1)
attitudes betreffende de opvoeding
(1)
auditief taalbegrip en mondeling taalgebruik
(1)
auditieve aandacht, selectieve en volgehouden
(1)
basisdimensies van de persoonlijkheid
(1)
basisfuncties en beginnend leren
(1)
begrip van gesproken taal, indicatie voor de aanwezigheid, respectievelijk mate van afasie
(1)
beheersingsoriëntatie, verwachting door wie of wat invloed wordt uitgeoefend op de gezondheid, en in welke mate
(1)
behoefte individuele prominentie te bezitten
(1)
beleving en frequentie van plezierige en onplezierige gebeurtenissen i.v.m. vaststellen van depressiviteitsniveau
(1)
benoemstoornissen, woordvindingsproblemen
(1)
affectieve betekenis van begrippen
(1)
intelligentie (algemeen cognitief ontwikkelingsniveau), alsmede het niveau van een aantal cognitieve functies t.b.v. de diagnostiek van leermoeilijkheden en cognitieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
intelligentieniveau en de geschiktheid voor de verschillende vormen van voortgezet onderwijs
(1)
intelligentieniveau, g-factor
(1)
boosheid en woede, als toestand en dispositie
(1)
bronnen van werkstress
(1)
capaciteiten en belangstellingsrichtingen
(1)
capaciteiten op verschillende cognitieve gebieden
(1)
cognitief functioneren, mentale status
(1)
cognitief ontwikkelingsniveau, leergeschiktheid
(1)
cognitieve component van pijn, attributies en eigen effectiviteitsverwachtingen
(1)
cognitieve copingstrategieën
(1)
cognitieve en creatieve vaardigheden
(1)
cognitieve functiestoornissen
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
cognitieve vaardigheden die van belang zijn voor lezen en spellen
(1)
cognitieve vaardigheden en algemeen intelligentieniveau
(1)
commercieel inzicht
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
communicatieve vaardigheden
(1)
coping i.v.m. hiv-infectie
(1)
depressie
(1)
depressie als toestand
(1)
depressie als trek
(1)
diagnostiek van de (vroeg)kinderlijke ontwikkeling
(1)
diagnostiek van depressie
(1)
dimensies in de beoordeling van eigen persoonlijkheid
(1)
diverse cognitieve vaardigheden (capaciteiten)
(1)
dysgrafie
(1)
dyslexie
(1)
eetgedrag
(1)
effect van mentale omgevingsstressoren en informatieverwerking
(1)
ego-ontwikkeling, ego-stadium
(1)
elementaire rekenkennis
(1)
emotionele en gedragsproblemen
(1)
emotionele problemen, indicatie van het ontwikkelingsniveau
(1)
ernst van depressie als toestand
(1)
ervaren belasting en activiteitenniveau
(1)
ervaren gezondheid, psychisch welbevinden en activiteitenbeperkingen
(1)
examenangst als dispositie
(1)
expliciteren en ontwikkelen van het totaal aan waardengebieden
(1)
faalangst
(1)
faalangst in toets- of testsituaties
(1)
faalangst: evaluatie angst en vermijdingstendens in taaksituaties tijdens de les
(1)
facetten van competentiebeleving en eigenwaarde
(1)
functioneren van planning en uitvoerende controlefuncties
(1)
fundamentele kenmerken van heteroseksueel gedrag en beleving
(1)
gedrag en voorkeuren in werksituaties, werkstijlen
(1)
gedrag in de werkomgeving
(1)
gedrags- en emotionele problemen
(1)
gedragskenmerken van Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), oppositional Defiant Disorder (ODD) en Conduct Disorder (CD)
(1)
gedragssymptomen van ADHD-problematiek
(1)
geheugen, visueel
(1)
geheugenstoornissen
(1)
gezondheidsgerelateerde functionele toestand
(1)
gezondheidstoestand
(1)
gezondheidstoestand, kwaliteit van leven van reumapatiënten
(1)
globaal niveau cognitieve ontwikkeling
(1)
hedonie
(1)
herbeleving en ontkenning van schokkende gebeurtenissen
(1)
herinneringen aan het opvoedgedrag van de ouders
(1)
sociale angst als dispositie
(1)
hiaten in de beheersing van spellingleerstof
(1)
hyperactiviteit, screening van probleemgedrag
(1)
hyperventilatie
(1)
hyperventilatiesyndroom
(1)
warmte en dominantie, in de opvoeding ervaren
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
intellectuele capaciteiten
(1)
intellectuele capaciteiten en vaardigheden
(1)
intellectuele levensstijl of intellectualisme
(1)
intelligentie (niveau en structuur)
(1)
intelligentieniveau, algemene factor
(1)
interesse in bepaald soort beroepen
(1)
interpersoonlijk gedrag
(1)
interpersoonlijke gedragsstijlen
(1)
inzicht in de wijze waarop ervaringen uit het verleden zijn geinterpreteerd
(1)
inzicht in gezinsrelaties, wijze waarop het kind de medegezinsleden ervaart
(1)
kans dat psychogene factoren rugpijn (mede) bepalen
(1)
kennisniveau wenselijk gedrag van leidinggevenden
(1)
kwaliteit intieme relatie
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
kwaliteit van leven
(1)
leercompetentie, emotionele en sociale competentie
(1)
leerling-leerkrachtrelatie
(1)
leervoorwaarden
(1)
leeswoordenschat
(1)
lezen en rekenen
(1)
lichamelijke en handvaardigheid
(1)
lichamelijke en psychische klachten
(1)
lichamelijke, geestelijke en sociale gezondheid, algemene ervaring van gezondheid, lichamelijke pijn
(1)
lichamelijke, geestelijke en sociale gezondheid, algemene ervaring van gezondheid, lichamelijke pijn, ervaren vitaliteit, gezondheidsverandering
(1)
Machiavellisme, koele berekenendheid versus sociale betrokkenheid
(1)
malingeren
(1)
manifest pathologisch gedrag
(1)
manipulatief gedrag, politiek inzicht
(1)
mentale en motorische ontwikkeling
(1)
mentale veerkracht (resilience)
(1)
mobiliteit van geest
(1)
mondelinge taalvaardigheid
(1)
motivatie voor psychotherapie
(1)
motivatie-oriëntatie: vier gedragsaspecten van motivatie
(1)
motorische prestaties
(1)
multiculturele effectiviteit
(1)
need for closure
(1)
neiging tot nadenken, cognitieve inspanningen verrichten en daarin plezier hebben
(1)
neurotische depressiviteit en antisociale attitude
(1)
non-verbale leerstoornissen
(1)
obsessief-compulsief gedrag
(1)
ondersteunende communicatie
(1)
onthechting, psychopathie
(1)
ontwikkelingsniveau
(1)
pavloviaanse temperamentvariabelen: sterkte van excitatie, sterkte van inhibitie en mobiliteit
(1)
perceptie van het gezin, actueel en ideaal
(1)
persoonlijkheid in de professionele context
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidsfactoren
(1)
persoonlijkheidskenmerken en psychopathologie
(1)
persoonlijkheidsproblemen in relatie tot zichzelf en anderen
(1)
persoonlijkheidsstoornis, ernst van een
(1)
persoonlijkheidsvariabelen
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
persoonsbeoordeling m.b.v. standaardvocabulaire
(1)
pijnbeleving
(1)
planningsstoornissen
(1)
positieve of negatieve emotionele relaties met gezinsleden
(1)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
predictie opleidingsresultaat en succes als programmeur
(1)
premorbide persoonlijkheidskenmerken
(1)
prestatiegerichtheid in managementsituaties
(1)
prestatiemotivatie
(1)
prestatiemotivatie, positieve faalangst en negatieve faalangst
(1)
probleemoplossend vermogen van paren
(1)
problemen in de omgang met anderen (sociale angst en sociale vaardigheden)
(1)
procrastinatie: neiging tot uitstellen in studie en dagelijks leven
(1)
profiel van (beroeps)belangstelling, vaardigheden, ervaringen en eigenschappen
(1)
psychisch lijden
(1)
psychisch onwelbevinden als toestand, detectie van niet-psychotische psychiatrische aandoeningen, m.n. angst en depressie
(1)
psychische afhankelijkheid, autonomie
(1)
psychische draagkracht
(1)
eetstoornissen, psychologische en gedragskenmerken die daarmee samenhangen
(1)
psychopathologische verschijnselen
(1)
psychosociale problemen
(1)
reactievermogen, sensomotorisch coördinatievermogen, trefzekerheid van reageren, vaststellen belastbaarheidsgrens m.b.t. langdurig, nauwkeurig reageren op wisselende visuele en acoustische prikkels
(1)
recent ervaren klachten, lichamelijk en psychisch, t.b.v. de screening van psychopathologie
(1)
reflexiviteit impulsiviteit, cognitief tempo
(1)
rekenstoornis, dyscalculie
(1)
relatie met partner (student ouderrelatie)
(1)
relatieve sterkte van vijf behoeftencategorieën in de (werk)situatie
(1)
rigiditeit
(1)
risico op dyslexie
(1)
risicotaxatie ten aanzien van delinquent gedrag en/of agressie
(1)
rolbelevingen
(1)
screening van auditief taalbegrip en luisterzwakte
(1)
screening van dementie
(1)
screening van depressie wat betreft intensiteit
(1)
screening van vertraagde en/of afwijkende taal en spraakontwikkeling
(1)
sekse-getypeerdheid, androgynie
(1)
snel en juist waarnemen
(1)
sociaal probleemgedrag bij kinderen met (milde) pervasieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
sociaal-emotioneel functioneren op school
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociale angst
(1)
sociale vaardigheden
(1)
soort hulp die cliënt wenst
(1)
spanningsbehoefte
(1)
spelgedrag
(1)
stemmingen
(1)
stoornissen in het alledaagse geheugenfunctioneren
(1)
stressbeleving in de opvoeding van een kind en beleving van het kind op enkele gedragsstijlen
(1)
studieattitude, condities voor effectief en zelfstandig studeren
(1)
studiegewoonten en -cognities
(1)
studiehoudingen en daaraan verbonden gedragswijzen
(1)
subjectieve beleving van de opvoedingssituatie, gezinsbelasting
(1)
subjectieve kwaliteit van leven (gezondheidstoestand)
(1)
symptomen van depressie
(1)
taakkenmerken, functie aspecten
(1)
taal-denk niveau
(1)
taalbegrip, receptieve taalvaardigheid
(1)
taalproductie, expressieve taalvaardigheid
(1)
taalvaardigheid , redeneervermogen en leerbevorderende/belemmerende gedragskenmerken
(1)
temperamentskenmerken
(1)
toestandsangst en angstdispositie
(1)
toestandsdepressie, stemmingswisselingen tussen depressie en manie
(1)
trekdepressie
(1)
type A gedrag
(1)
verbaal en performaal functioneren, algemene en specifieke leervoorwaarden
(1)
verwerking van het gehandicapt zijn
(1)
volledige kleurenblindheid, rood-groen protanomalie en rood-groen deuteranomalie (niet blauw-geel anomalie)
(1)
voorkeur voor leiderschapsstijl
(1)
voorlopersymptomen van ADHD
(1)
waarden in het sociale verkeer
(1)
waarden m.b.t. werk, studie en vrije tijd
(1)
waarden met betrekking tot werk
(1)
welbevinden bij hartpatiënten
(1)
welbevinden in de reconvalescentiefase
(1)
wensen t.a.v. de behandeling
(1)
zelfredzaamheid op verzorgend en huishoudelijk gebied
(1)
zelfstandig en psychosociaal functioneren
(1)
algemene ontwikkeling in de domeinen cognitie, taal en motoriek
(1)
taal- en rekenniveau
(1)
psychologisch welbevinden
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
autonomie-gehechtheid
(1)
emotionele intelligentie
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
perfectionisme bij sporters
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
Meer
Meetpretentie
aandacht en concentratie
(3)
aandacht en concentratie bij het verwerken van non-linguistische stimuli; interferentie-effecten
(1)
aandacht, flexibiliteit
(1)
aandachtsproblemen
(1)
aandachtstekortstoornis
(1)
aanpassing van leiderschapsstijl aan specifieke situaties
(1)
actieve en passieve woordenschat
(1)
actieve woordenschat
(1)
actueel functioneringsniveau en optimaal wensniveau van functioneren
(1)
actuele bindingen (meningen/houdingen/standpuntbepalingen/keuzes en exploratie) op zes gebieden
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
affectieve betekenis van begrippen
(1)
afweermechanismen
(1)
algemeen intelligentieniveau
(23)
algemeen intelligentieniveau, intelligentiefactoren
(1)
algemene cognitieve ontwikkelingsstand
(1)
algemene lichamelijke beheersing
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(2)
algemene ontwikkeling in de domeinen cognitie, taal en motoriek
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
angst
(2)
angst, depressie en stress
(1)
angst en depressie
(1)
angst voor situaties en objecten
(1)
angst voor tandheelkundige behandeling
(1)
arbeidsbeleving in relatie tot behoeften en werksituatie
(1)
aspecten/profiel van de werkomgeving
(1)
aspecten van gezondheid, veiligheid en welzijn in de arbeidssituatie
(1)
aspecten van zelfwaardering, globaal gevoel van eigenwaarde
(1)
attitudes betreffende de opvoeding
(1)
auditief taalbegrip en mondeling taalgebruik
(1)
auditieve aandacht, selectieve en volgehouden
(1)
autonomie-gehechtheid
(1)
basisdimensies van de persoonlijkheid
(1)
basisfuncties en beginnend leren
(1)
begrijpend lezen
(4)
begrip van gesproken taal, indicatie voor de aanwezigheid, respectievelijk mate van afasie
(1)
beheersingsoriëntatie, verwachting door wie of wat invloed wordt uitgeoefend op de gezondheid, en in welke mate
(1)
behoefte individuele prominentie te bezitten
(1)
beleving en frequentie van plezierige en onplezierige gebeurtenissen i.v.m. vaststellen van depressiviteitsniveau
(1)
benoemstoornissen, woordvindingsproblemen
(1)
beroepeninteresse
(3)
boosheid en woede, als toestand en dispositie
(1)
bronnen van werkstress
(1)
capaciteiten en belangstellingsrichtingen
(1)
capaciteiten op verschillende cognitieve gebieden
(1)
cognitief functioneren, mentale status
(1)
cognitief ontwikkelingsniveau, leergeschiktheid
(1)
cognitieve component van pijn, attributies en eigen effectiviteitsverwachtingen
(1)
cognitieve copingstrategieën
(1)
cognitieve en creatieve vaardigheden
(1)
cognitieve functiestoornissen
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
cognitieve vaardigheden die van belang zijn voor lezen en spellen
(1)
cognitieve vaardigheden en algemeen intelligentieniveau
(1)
commercieel inzicht
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
communicatieve vaardigheden
(1)
coping i.v.m. hiv-infectie
(1)
dementie
(2)
dementiesyndroom
(2)
depressie
(1)
depressie als toestand
(1)
depressie als trek
(1)
depressieve symptomen
(2)
diagnostiek van depressie
(1)
diagnostiek van de (vroeg)kinderlijke ontwikkeling
(1)
dimensies in de beoordeling van eigen persoonlijkheid
(1)
diverse cognitieve vaardigheden (capaciteiten)
(1)
dysgrafie
(1)
dyslexie
(1)
eenzaamheid
(2)
eetgedrag
(1)
eetstoornissen, psychologische en gedragskenmerken die daarmee samenhangen
(1)
effect van mentale omgevingsstressoren en informatieverwerking
(1)
ego-ontwikkeling, ego-stadium
(1)
elementaire rekenbewerkingen
(2)
elementaire rekenkennis
(1)
emotionele en gedragsproblemen
(1)
emotionele intelligentie
(1)
emotionele problemen, indicatie van het ontwikkelingsniveau
(1)
ernst van depressie als toestand
(1)
ervaren belasting en activiteitenniveau
(1)
ervaren gezondheid, psychisch welbevinden en activiteitenbeperkingen
(1)
examenangst als dispositie
(1)
expliciteren en ontwikkelen van het totaal aan waardengebieden
(1)
faalangst
(1)
faalangst: evaluatie angst en vermijdingstendens in taaksituaties tijdens de les
(1)
faalangst in toets- of testsituaties
(1)
facetten van competentiebeleving en eigenwaarde
(1)
functioneren van planning en uitvoerende controlefuncties
(1)
fundamentele kenmerken van heteroseksueel gedrag en beleving
(1)
gedrag en voorkeuren in werksituaties, werkstijlen
(1)
gedrag in de werkomgeving
(1)
gedrags- en emotionele problemen
(1)
gedragskenmerken van Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), oppositional Defiant Disorder (ODD) en Conduct Disorder (CD)
(1)
gedragssymptomen van ADHD-problematiek
(1)
geheugenstoornissen
(1)
geheugen, visueel
(1)
gezondheidsgerelateerde functionele toestand
(1)
gezondheidstoestand
(1)
gezondheidstoestand, kwaliteit van leven van reumapatiënten
(1)
globaal niveau cognitieve ontwikkeling
(1)
hedonie
(1)
herbeleving en ontkenning van schokkende gebeurtenissen
(1)
herinneringen aan het opvoedgedrag van de ouders
(1)
hiaten in de beheersing van spellingleerstof
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
hyperactiviteit, screening van probleemgedrag
(1)
hyperventilatie
(1)
hyperventilatiesyndroom
(1)
individuele rekenbeleving
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
intellectuele capaciteiten
(1)
intellectuele capaciteiten en vaardigheden
(1)
intellectuele capaciteiten, intelligentie
(3)
intellectuele levensstijl of intellectualisme
(1)
intelligentie (algemeen cognitief ontwikkelingsniveau), alsmede het niveau van een aantal cognitieve functies t.b.v. de diagnostiek van leermoeilijkheden en cognitieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
intelligentieniveau, algemene factor
(1)
intelligentieniveau en de geschiktheid voor de verschillende vormen van voortgezet onderwijs
(1)
intelligentie (niveau en structuur)
(1)
intelligentieniveau, g-factor
(1)
interesse in bepaald soort beroepen
(1)
interne en externe locus of control
(1)
interpersoonlijke gedragsstijlen
(1)
(inter)persoonlijke waarden, persoonlijkheidskenmerken
(1)
interpersoonlijk gedrag
(1)
invloed, voor leiderschap relevante soorten
(1)
inzicht in de wijze waarop ervaringen uit het verleden zijn geinterpreteerd
(1)
inzicht in gezinsrelaties, wijze waarop het kind de medegezinsleden ervaart
(1)
kans dat psychogene factoren rugpijn (mede) bepalen
(1)
kennisniveau wenselijk gedrag van leidinggevenden
(1)
kwaliteit intieme relatie
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
kwaliteit van leven
(1)
leercompetentie, emotionele en sociale competentie
(1)
leerlingkenmerken t.a.v. gedrag en sociaal-emotioneel functioneren
(2)
leerling-leerkrachtrelatie
(1)
leervoorwaarden
(1)
leeswoordenschat
(1)
lezen en rekenen
(1)
lichamelijke en handvaardigheid
(1)
lichamelijke en psychische klachten
(1)
lichamelijke, geestelijke en sociale gezondheid, algemene ervaring van gezondheid, lichamelijke pijn
(1)
lichamelijke, geestelijke en sociale gezondheid, algemene ervaring van gezondheid, lichamelijke pijn, ervaren vitaliteit, gezondheidsverandering
(1)
Machiavellisme, koele berekenendheid versus sociale betrokkenheid
(1)
malingeren
(1)
manifest pathologisch gedrag
(1)
manipulatief gedrag, politiek inzicht
(1)
mentale en motorische ontwikkeling
(1)
mentale veerkracht (resilience)
(1)
mobiliteit van geest
(1)
mondelinge taalvaardigheid
(1)
motivatie-oriëntatie: vier gedragsaspecten van motivatie
(1)
motivatie voor psychotherapie
(1)
motorische prestaties
(1)
multiculturele effectiviteit
(1)
need for closure
(1)
neiging tot nadenken, cognitieve inspanningen verrichten en daarin plezier hebben
(1)
neurotische depressiviteit en antisociale attitude
(1)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden spelling, begrijpend lezen, rekenen, woordenschat en technisch lezen
(2)
niveaubepaling van de schoolvaardigheden technisch lezen, begrijpend lezen, taalverzorging, woordenschat en rekenen
(1)
non-verbale leerstoornissen
(1)
obsessief-compulsief gedrag
(1)
ondersteunende communicatie
(1)
onthechting, psychopathie
(1)
ontwikkelingsniveau
(1)
pavloviaanse temperamentvariabelen: sterkte van excitatie, sterkte van inhibitie en mobiliteit
(1)
perceptie van het gezin, actueel en ideaal
(1)
perfectionisme bij sporters
(1)
persoonlijkheid
(5)
persoonlijkheid in de professionele context
(1)
persoonlijkheidsaspecten
(4)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(5)
persoonlijkheidsfactoren
(1)
persoonlijkheidskenmerken
(7)
persoonlijkheidskenmerken en psychopathologie
(1)
persoonlijkheidsproblemen in relatie tot zichzelf en anderen
(1)
persoonlijkheidsstoornis, ernst van een
(1)
persoonlijkheidsvariabelen
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
persoonsbeoordeling m.b.v. standaardvocabulaire
(1)
pijnbeleving
(1)
planningsstoornissen
(1)
positieve of negatieve emotionele relaties met gezinsleden
(1)
posttraumatische stress
(2)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
predictie opleidingsresultaat en succes als programmeur
(1)
premorbide persoonlijkheidskenmerken
(1)
prestatiegerichtheid in managementsituaties
(1)
prestatiemotivatie
(1)
prestatiemotivatie, positieve faalangst en negatieve faalangst
(1)
probleemoplossend vermogen van paren
(1)
problemen in de omgang met anderen (sociale angst en sociale vaardigheden)
(1)
procrastinatie: neiging tot uitstellen in studie en dagelijks leven
(1)
profiel van (beroeps)belangstelling, vaardigheden, ervaringen en eigenschappen
(1)
psychische afhankelijkheid, autonomie
(1)
psychische draagkracht
(1)
psychisch lijden
(1)
psychisch onwelbevinden als toestand, detectie van niet-psychotische psychiatrische aandoeningen, m.n. angst en depressie
(1)
psychologisch welbevinden
(1)
psychopathologie
(4)
psychopathologische verschijnselen
(1)
psychosociale problemen
(1)
reactievermogen, sensomotorisch coördinatievermogen, trefzekerheid van reageren, vaststellen belastbaarheidsgrens m.b.t. langdurig, nauwkeurig reageren op wisselende visuele en acoustische prikkels
(1)
recent ervaren klachten, lichamelijk en psychisch, t.b.v. de screening van psychopathologie
(1)
reflexiviteit impulsiviteit, cognitief tempo
(1)
rekenstoornis, dyscalculie
(1)
relatie met partner (student ouderrelatie)
(1)
relatieve sterkte van vijf behoeftencategorieën in de (werk)situatie
(1)
rigiditeit
(1)
risico op dyslexie
(1)
risicotaxatie ten aanzien van delinquent gedrag en/of agressie
(1)
rolbelevingen
(1)
screening van auditief taalbegrip en luisterzwakte
(1)
screening van dementie
(1)
screening van depressie wat betreft intensiteit
(1)
screening van vertraagde en/of afwijkende taal en spraakontwikkeling
(1)
sekse-getypeerdheid, androgynie
(1)
snel en juist waarnemen
(1)
sociaal-emotioneel functioneren op school
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociaal probleemgedrag bij kinderen met (milde) pervasieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
sociale angst
(1)
sociale angst als dispositie
(1)
sociale vaardigheden
(1)
soort hulp die cliënt wenst
(1)
spanningsbehoefte
(1)
spelgedrag
(1)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(2)
stemmingen
(1)
stoornissen in het alledaagse geheugenfunctioneren
(1)
stressbeleving in de opvoeding van een kind en beleving van het kind op enkele gedragsstijlen
(1)
studieattitude, condities voor effectief en zelfstandig studeren
(1)
studiegewoonten en -cognities
(1)
studiehoudingen en daaraan verbonden gedragswijzen
(1)
subjectieve beleving van de opvoedingssituatie, gezinsbelasting
(1)
subjectieve kwaliteit van leven (gezondheidstoestand)
(1)
symptomen van depressie
(1)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(2)
taakkenmerken, functie aspecten
(1)
taalbegrip, receptieve taalvaardigheid
(1)
taal-denk niveau
(1)
taal- en rekenniveau
(1)
taalproductie, expressieve taalvaardigheid
(1)
taalvaardigheid , redeneervermogen en leerbevorderende/belemmerende gedragskenmerken
(1)
temperamentskenmerken
(1)
toestandsangst en angstdispositie
(1)
toestandsdepressie, stemmingswisselingen tussen depressie en manie
(1)
trekdepressie
(1)
type A gedrag
(1)
verbaal en performaal functioneren, algemene en specifieke leervoorwaarden
(1)
verwerking van het gehandicapt zijn
(1)
volledige kleurenblindheid, rood-groen protanomalie en rood-groen deuteranomalie (niet blauw-geel anomalie)
(1)
voorkeur voor leiderschapsstijl
(1)
voorlopersymptomen van ADHD
(1)
waarden in het sociale verkeer
(1)
waarden m.b.t. werk, studie en vrije tijd
(1)
waarden met betrekking tot werk
(1)
warmte en dominantie, in de opvoeding ervaren
(1)
welbevinden bij hartpatiënten
(1)
welbevinden in de reconvalescentiefase
(1)
wensen t.a.v. de behandeling
(1)
zelfredzaamheid op verzorgend en huishoudelijk gebied
(1)
zelfstandig en psychosociaal functioneren
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
uitgever
diagnostisch gekwalificeerde (ortho)pedagoog
psycholoog
onder supervisie van psycholoog
(2)
behandelaar
(1)
Meer
Interpretatie door
behandelaar
(1)
onder supervisie van psycholoog
(2)
Er zijn geen resultaten gevonden
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief