Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
behoefte individuele prominentie te bezitten
chronisch pijngedrag
taalbegrip
(3)
algemeen intelligentieniveau
(2)
angst
(2)
persoonlijkheid
(2)
posttraumatische stress
(2)
taal- en communicatieproblemen
(2)
aandacht en concentratie
(1)
aandachtsproblemen
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
begrip van gesproken woorden
(1)
cognitieve functies
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
depressie
(1)
depressieve symptomen
(1)
eenzaamheid
(1)
executieve functies op beschrijvend gedragsniveau
(1)
fonemische analysevaardigheid
(1)
geheugen, visueel
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
intelligentie, niet-verbaal
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
leerling-leerkrachtrelatie
(1)
leervoorwaarden
(1)
lezen en rekenen
(1)
non-verbale leerstoornissen
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
psychosociale problemen
(1)
risico op dyslexie
(1)
sociaal-cognitieve vaardigheden in de school- en thuissituatie
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
spelgedrag
(1)
spraak- en taalvaardigheid
(1)
taalontwikkeling
(1)
taalontwikkeling, communicatieve vaardigheden
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie
(1)
vaardigheden, gedrags-, emotionele en sociale problemen, zoals gerapporteerd door ouders/verzorgers (CBCL/6-18), jeugdigen (YSR) of leerkrachten (TRF)
(1)
vaardigheid om gesproken woorden in fonemen te kunnen analyseren
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
cognitieve en andere ontwikkelingsfuncties
(1)
sociaal-emotionele problematiek
(1)
Meer
Meetpretentie
aandacht en concentratie
(1)
aandachtsproblemen
(1)
adaptieve ontwikkeling
(1)
algemeen intelligentieniveau
(2)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
angst
(2)
begrip van gesproken woorden
(1)
cognitieve en andere ontwikkelingsfuncties
(1)
cognitieve functies
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
depressie
(1)
depressieve symptomen
(1)
eenzaamheid
(1)
executieve functies op beschrijvend gedragsniveau
(1)
fonemische analysevaardigheid
(1)
geheugen, visueel
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
informatieverwerking, sensorische
(1)
intelligentie, niet-verbaal
(1)
kwaliteit van de gezins- en opvoedingsomstandigheden
(1)
leerling-leerkrachtrelatie
(1)
leervoorwaarden
(1)
lezen en rekenen
(1)
non-verbale leerstoornissen
(1)
persoonlijkheid
(2)
persoonlijkheidseigenschappen
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
posttraumatische stress
(2)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
psychosociale problemen
(1)
risico op dyslexie
(1)
sociaal-cognitieve vaardigheden in de school- en thuissituatie
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociaal-emotionele problematiek
(1)
spelgedrag
(1)
spraak- en taalvaardigheid
(1)
taalbegrip
(3)
taal- en communicatieproblemen
(2)
taalontwikkeling
(1)
taalontwikkeling, communicatieve vaardigheden
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie
(1)
vaardigheden, gedrags-, emotionele en sociale problemen, zoals gerapporteerd door ouders/verzorgers (CBCL/6-18), jeugdigen (YSR) of leerkrachten (TRF)
(1)
vaardigheid om gesproken woorden in fonemen te kunnen analyseren
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatiesoort
kinderen
adolescenten
(1)
Meer
Populatiesoort
adolescenten
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatie leeftijd
Van:
Tot:
Pas toe
Afname door
verpleegkundige
(1)
Meer
Afname door
verpleegkundige
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname duur
Van:
Tot:
Pas toe
Jaar normering
Van:
Tot:
Pas toe
Uitgever
Erasmus MC / Sophia Kinderziekenhuis
(1)
Meer
Uitgever
Erasmus MC / Sophia Kinderziekenhuis
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Resultaten 1 t/m 1 van 1
Datum beoordeling
Alfabetisch
Relevantie
CHECKLIST PIJNGEDRAG, CPG, 2004
Uitgegeven door: Erasmus MC / Sophia Kinderziekenhuis
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief