Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
getalbegrip, voorbereidende rekenvaardigheid
algemeen intelligentieniveau
(12)
begrijpend lezen
(6)
persoonlijkheidskenmerken
(4)
persoonlijkheidseigenschappen
(4)
angst
(2)
cognitieve ontwikkeling, schoolvorderingen, leervoorwaarden
(2)
elementaire rekenbewerkingen
(2)
intellectuele capaciteiten, intelligentie
(2)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(2)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(2)
taal- en communicatieproblemen
(2)
(verbale) geheugenfuncties
(1)
aandacht, flexibiliteit
(1)
actieve en passieve woordenschat
(1)
actieve woordenschat
(1)
alcoholbehoefte en drinkgedrag in bepaalde condities
(1)
algemeen capaciteitenniveau
(1)
algemeen welbevinden
(1)
algemene cognitieve ontwikkelingsstand
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
begrijpend lezen op woord-, zins- en tekstniveau
(1)
beleving van meegemaakte gebeurtenissen, life events
(1)
de opvoedingsrelatie van de ouder met elk kind afzonderlijk
(1)
intelligentie (algemeen cognitief ontwikkelingsniveau), alsmede het niveau van een aantal cognitieve functies t.b.v. de diagnostiek van leermoeilijkheden en cognitieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
intelligentieniveau en de geschiktheid voor de verschillende vormen van voortgezet onderwijs
(1)
intelligentieniveau, g-factor
(1)
persoonlijkheidsaspecten, vooral t.b.v. klinische psychodiagnostiek
(1)
beroepeninteresse
(1)
cognitieve functiestoornissen
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
cognitieve taalontwikkeling, schoolvorderingen en leervoorwaarden
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
Controle-onzekerheid
(1)
dementie
(1)
depressie en vitale kenmerken ervan volgens DSM-III-R
(1)
depressieve symptomen
(1)
diagnostiek van depressie
(1)
dissociatie
(1)
dysgrafie
(1)
dyslexie
(1)
eenzaamheid
(1)
ego-ontwikkeling, ego-stadium
(1)
elementaire rekenkennis
(1)
emotionele en gedragsproblemen
(1)
evalueren van behandelingen, trainingen en opleidingen
(1)
facetten van competentiebeleving en eigenwaarde
(1)
fobieën
(1)
frequentie en intensiteit van depressie
(1)
geheugen, visueel
(1)
globaal niveau cognitieve ontwikkeling
(1)
fobieën, identificeren van
(1)
hostiliteit en dispositie tot agressief gedrag
(1)
hypochondrie
(1)
individueel niveau van sensori-motorische ontwikkeling binnen zeven structureel gerelateerde kennis- of vaardigheidsdomeinen
(1)
intelligentieniveau, algemene factor
(1)
intensiteit van depressie
(1)
inzicht in gezinsrelaties, wijze waarop het kind de medegezinsleden ervaart
(1)
irrationele cognities
(1)
leercompetentie, emotionele en sociale competentie
(1)
leerling-leerkrachtrelatie
(1)
leervoorwaarden, cognitieve ontwikkeling
(1)
leeswoordenschat
(1)
mondelinge taalvaardigheid
(1)
motivatie-oriëntatie: vier gedragsaspecten van motivatie
(1)
neurotische depressiviteit en antisociale attitude
(1)
non-verbale leerstoornissen
(1)
ondersteunende communicatie
(1)
ondersteuningsbehoeften
(1)
onthechting, psychopathie
(1)
persoonlijkheid
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
plannings- en organisatieproblemen voortkomend uit het Dyseksecutive Syndrome (v.h. frontaal syndroom)
(1)
positieve of negatieve emotionele relaties met gezinsleden
(1)
posttraumatische stressstoornis
(1)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
prestatiemotivatie
(1)
proces van aanpassing aan kanker en het resultaat van de aanpassing
(1)
psychisch en/of lichamelijk onwelbevinden
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
screening van auditief taalbegrip en luisterzwakte
(1)
screening van depressie wat betreft frequentie
(1)
sociaal probleemgedrag bij kinderen met (milde) pervasieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
sociaal-emotioneel functioneren op school
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociale vaardigheden
(1)
visuele perceptie van object en ruimte
(1)
spelvaardigheid
(1)
stoornissen in het alledaagse geheugenfunctioneren
(1)
studiehoudingen en daaraan verbonden gedragswijzen
(1)
subjectief oordeel over aspecten van aandachtsfunctie
(1)
subjectieve beleving van de opvoedingssituatie, gezinsbelasting
(1)
Symptoomcomplexen binnen dwangneurose
(1)
taal- en leesstoornissen
(1)
taal-denk niveau
(1)
taalbegrip, receptieve taalvaardigheid
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie, expressieve taalvaardigheid
(1)
technische leesvaardigheid van pseudowoorden
(1)
vaststellen van huidige conflicten
(1)
woordenschat en leesattitude
(1)
woordenschat en leesattitudeschaal
(1)
taal- en rekenniveau
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
autonomie-gehechtheid
(1)
emotionele intelligentie
(1)
Meer
Meetpretentie
aandacht, flexibiliteit
(1)
actieve en passieve woordenschat
(1)
actieve woordenschat
(1)
alcoholbehoefte en drinkgedrag in bepaalde condities
(1)
algemeen capaciteitenniveau
(1)
algemeen intelligentieniveau
(12)
algemeen welbevinden
(1)
algemene cognitieve ontwikkelingsstand
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
angst
(2)
autonomie-gehechtheid
(1)
begrijpend lezen
(6)
begrijpend lezen op woord-, zins- en tekstniveau
(1)
beleving van meegemaakte gebeurtenissen, life events
(1)
beroepeninteresse
(1)
cognitieve functiestoornissen
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
cognitieve ontwikkeling, schoolvorderingen, leervoorwaarden
(2)
cognitieve taalontwikkeling, schoolvorderingen en leervoorwaarden
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
Controle-onzekerheid
(1)
dementie
(1)
de opvoedingsrelatie van de ouder met elk kind afzonderlijk
(1)
depressie en vitale kenmerken ervan volgens DSM-III-R
(1)
depressieve symptomen
(1)
diagnostiek van depressie
(1)
dissociatie
(1)
dysgrafie
(1)
dyslexie
(1)
eenzaamheid
(1)
ego-ontwikkeling, ego-stadium
(1)
elementaire rekenbewerkingen
(2)
elementaire rekenkennis
(1)
emotionele en gedragsproblemen
(1)
emotionele intelligentie
(1)
evalueren van behandelingen, trainingen en opleidingen
(1)
facetten van competentiebeleving en eigenwaarde
(1)
fobieën
(1)
fobieën, identificeren van
(1)
frequentie en intensiteit van depressie
(1)
geheugen, visueel
(1)
globaal niveau cognitieve ontwikkeling
(1)
hostiliteit en dispositie tot agressief gedrag
(1)
houding t.o.v. alleen zijn
(1)
hypochondrie
(1)
individueel niveau van sensori-motorische ontwikkeling binnen zeven structureel gerelateerde kennis- of vaardigheidsdomeinen
(1)
intellectuele capaciteiten, intelligentie
(2)
intelligentie (algemeen cognitief ontwikkelingsniveau), alsmede het niveau van een aantal cognitieve functies t.b.v. de diagnostiek van leermoeilijkheden en cognitieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
intelligentieniveau, algemene factor
(1)
intelligentieniveau en de geschiktheid voor de verschillende vormen van voortgezet onderwijs
(1)
intelligentieniveau, g-factor
(1)
intensiteit van depressie
(1)
inzicht in gezinsrelaties, wijze waarop het kind de medegezinsleden ervaart
(1)
irrationele cognities
(1)
leercompetentie, emotionele en sociale competentie
(1)
leerling-leerkrachtrelatie
(1)
leervoorwaarden, cognitieve ontwikkeling
(1)
leeswoordenschat
(1)
mondelinge taalvaardigheid
(1)
motivatie-oriëntatie: vier gedragsaspecten van motivatie
(1)
neurotische depressiviteit en antisociale attitude
(1)
non-verbale leerstoornissen
(1)
ondersteunende communicatie
(1)
ondersteuningsbehoeften
(1)
onthechting, psychopathie
(1)
persoonlijkheid
(1)
persoonlijkheidsaspecten, vooral t.b.v. klinische psychodiagnostiek
(1)
persoonlijkheidsdimensies
(1)
persoonlijkheidseigenschappen
(4)
persoonlijkheidskenmerken
(4)
persoonlijkheidsverschillen tussen kinderen
(1)
plannings- en organisatieproblemen voortkomend uit het Dyseksecutive Syndrome (v.h. frontaal syndroom)
(1)
positieve of negatieve emotionele relaties met gezinsleden
(1)
posttraumatische stressstoornis
(1)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
prestatiemotivatie
(1)
proces van aanpassing aan kanker en het resultaat van de aanpassing
(1)
psychisch en/of lichamelijk onwelbevinden
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
screening van auditief taalbegrip en luisterzwakte
(1)
screening van depressie wat betreft frequentie
(1)
sociaal-emotioneel functioneren op school
(1)
sociaal-emotionele competenties
(1)
sociaal probleemgedrag bij kinderen met (milde) pervasieve ontwikkelingsstoornissen
(1)
sociale vaardigheden
(1)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(2)
spelvaardigheid
(1)
stoornissen in het alledaagse geheugenfunctioneren
(1)
studiehoudingen en daaraan verbonden gedragswijzen
(1)
subjectief oordeel over aspecten van aandachtsfunctie
(1)
subjectieve beleving van de opvoedingssituatie, gezinsbelasting
(1)
symptomen van gedragsstoornissen ADHD, ODD en CD
(2)
Symptoomcomplexen binnen dwangneurose
(1)
taalbegrip, receptieve taalvaardigheid
(1)
taal-denk niveau
(1)
taal- en communicatieproblemen
(2)
taal- en leesstoornissen
(1)
taal- en rekenniveau
(1)
taalproblemen
(1)
taalproductie, expressieve taalvaardigheid
(1)
technische leesvaardigheid van pseudowoorden
(1)
vaststellen van huidige conflicten
(1)
(verbale) geheugenfuncties
(1)
visuele perceptie van object en ruimte
(1)
woordenschat en leesattitude
(1)
woordenschat en leesattitudeschaal
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
(ortho)pedagoog
klinisch psycholoog
leerkracht
(1)
remedial teacher
(1)
Meer
Interpretatie door
leerkracht
(1)
remedial teacher
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Er zijn geen beoordelingen gevonden met de criteria. Pas uw zoekcriteria aan.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief