Contact
Nieuwsbrief
Inloggen
Home
Beoordelingen
COTAN
Beoordelingssysteem
COTAN Documentatie
Nieuwsbrief
Contact
Colofon
Abonneren
FAQ
Home
-
Beoordelingen
Verwijder alle filters
Meetpretentie
opsporing van psychische problematiek, neuroticisme
algemeen intelligentieniveau
(5)
begrijpend lezen
(3)
intellectuele capaciteiten, intelligentie
(3)
psychopathologie
(3)
beroepeninteresse
(2)
elementaire rekenbewerkingen
(2)
persoonlijkheid
(2)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(2)
aandacht en concentratie
(1)
actieve en passieve woordenschat
(1)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
angst
(1)
automatisering van elementaire rekenkundige bewerkingen
(1)
basisvaardigheden
(1)
beginnende geletterdheid (fonologisch bewustzijn en letterkennis)
(1)
begrijpend lezen, spelling, rekenen en instrumenteel rekenen op het niveau van groep 4 t/m 8
(1)
begrip van gesproken woorden
(1)
benoemstoornissen, woordvindingsproblemen
(1)
capaciteiten op verschillende cognitieve gebieden
(1)
cognitieve copingstrategieën
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
depressie
(1)
dysgrafie
(1)
elementaire rekenkennis
(1)
emotionele en gedragsproblemen
(1)
executieve functies
(1)
facetten van competentiebeleving en eigenwaarde
(1)
getalbegrip, voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
globale indicatie van het tekstbegripniveau
(1)
hiaten in de beheersing van spellingleerstof
(1)
kwaliteit intieme relatie
(1)
lees- en spellingvaardigheid
(1)
luistervaardigheid
(1)
motivatie-oriëntatie: vier gedragsaspecten van motivatie
(1)
niveau van het technisch lezen, leestempo
(1)
non-verbale leerstoornissen
(1)
onthechting, psychopathie
(1)
oplossingsgedrag bij rekenen, diagnose van rekenproblemen
(1)
persoonlijkheid in de professionele context
(1)
persoonlijkheidskenmerken en psychopathologie
(1)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
psychisch lijden
(1)
psychopathologie en persoonlijkheidskenmerken
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
risico op dyslexie
(1)
sociaal-emotioneel functioneren op school
(1)
sociale vaardigheden
(1)
spellingvaardigheid van losse woorden
(1)
spellingvaardigheid van zinnen en woorden
(1)
technisch lezen van zinnen en woorden
(1)
technisch rekenen: hoofdbewerkingen met hele en gedeelde getallen;
(1)
technische leesvaardigheid van pseudowoorden
(1)
verbaal en performaal functioneren, algemene en specifieke leervoorwaarden
(1)
woordkennis en woordbegrip
(1)
Meer
Meetpretentie
aandacht en concentratie
(1)
actieve en passieve woordenschat
(1)
algemeen intelligentieniveau
(5)
algemene mentale en motorische ontwikkeling
(1)
alledaagse vaardigheden
(1)
angst
(1)
automatisering van elementaire rekenkundige bewerkingen
(1)
basisvaardigheden
(1)
beginnende geletterdheid (fonologisch bewustzijn en letterkennis)
(1)
begrijpend lezen
(3)
begrijpend lezen, spelling, rekenen en instrumenteel rekenen op het niveau van groep 4 t/m 8
(1)
begrip van gesproken woorden
(1)
benoemstoornissen, woordvindingsproblemen
(1)
beroepeninteresse
(2)
capaciteiten op verschillende cognitieve gebieden
(1)
cognitieve copingstrategieën
(1)
cognitieve ontwikkeling en sociaal-emotionele problematiek
(1)
communicatievaardigheden met accent op pragmatiek
(1)
depressie
(1)
dysgrafie
(1)
elementaire rekenbewerkingen
(2)
elementaire rekenkennis
(1)
emotionele en gedragsproblemen
(1)
executieve functies
(1)
facetten van competentiebeleving en eigenwaarde
(1)
getalbegrip, voorbereidende rekenvaardigheid
(1)
globale indicatie van het tekstbegripniveau
(1)
hiaten in de beheersing van spellingleerstof
(1)
intellectuele capaciteiten, intelligentie
(3)
kwaliteit intieme relatie
(1)
lees- en spellingvaardigheid
(1)
luistervaardigheid
(1)
motivatie-oriëntatie: vier gedragsaspecten van motivatie
(1)
niveau van het technisch lezen, leestempo
(1)
non-verbale leerstoornissen
(1)
onthechting, psychopathie
(1)
oplossingsgedrag bij rekenen, diagnose van rekenproblemen
(1)
persoonlijkheid
(2)
persoonlijkheid in de professionele context
(1)
persoonlijkheidskenmerken en psychopathologie
(1)
pragmatische taalvaardigheden
(1)
psychisch lijden
(1)
psychopathologie
(3)
psychopathologie en persoonlijkheidskenmerken
(1)
rekenen, deelvaardigheden van
(1)
risico op dyslexie
(1)
sociaal-emotioneel functioneren op school
(1)
sociale vaardigheden
(1)
spellingvaardigheid van losse woorden
(1)
spellingvaardigheid van zinnen en woorden
(1)
spelling van Nederlandse niet-werkwoorden
(2)
technische leesvaardigheid van pseudowoorden
(1)
technisch lezen van zinnen en woorden
(1)
technisch rekenen: hoofdbewerkingen met hele en gedeelde getallen;
(1)
verbaal en performaal functioneren, algemene en specifieke leervoorwaarden
(1)
woordkennis en woordbegrip
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatiesoort
volwassenen
(1)
Meer
Populatiesoort
volwassenen
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Populatie leeftijd
Van:
Tot:
Pas toe
Wijze van afname
papier & potlood
(1)
Meer
Wijze van afname
papier & potlood
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Interpretatie door
studentpsycholoog
(1)
Meer
Interpretatie door
studentpsycholoog
(1)
Er zijn geen resultaten gevonden
Afname duur
Van:
Tot:
Pas toe
Jaar normering
Van:
Tot:
Pas toe
Resultaten 1 t/m 1 van 1
Datum beoordeling
Alfabetisch
Relevantie
DELFTSE VRAGENLIJST, DV, 1974
Vragenlijst met 33 items die met ja, ? of nee beantwoord moeten worden.
Deze pagina is niet compatibel met een smal scherm.
Terug
Home
Inschrijven voor de nieuwsbrief